MOŽETE LI POGODITI: /

Kojeg političara na Facebooku najviše hejtaju?

Image
Foto: Patrik Macek/Marko Jurinec/PIXSELL

Politička stranka koja se najviše spominje u online medijskom prostoru je HDZ, pokazalo je istraživanje koje je MediaToolkit proveo između 5. i 27. listopada.

28.10.2015.
17:51
Patrik Macek/Marko Jurinec/PIXSELL
VOYO logo

U razdoblju uoči početka službenog dijela predizbornih kampanja, HDZ je spomenut na webu i društvenim medijima ukupno 31.705 puta, dok je drugoplasirani SDP spominjan 22.722 puta. Sve ostale stranke itekako zaostaju pa je trećeplasirani Živi Zid, koji svoju komunikaciju većinom obavlja preko Facebooka, spomenut 3270 puta, a slijede ga HDSSB s 2015, ORaH s 1957, Hrast s 1224, MOST nezavisnih lista s 1097 te Naprijed Hrvatska s 879 spominjanja.

Image
Foto: MediaToolkit, MT

Broj spominjanja po danima

O HDZ-u se najviše govori i na društvenim mrežama

Iako se u nekim analizama govorilo da SDP prevladava na društvenim mrežama, ipak je HDZ taj koji uvjerljivo dominira online medijskim prostorom, pa tako i društvenim mrežama. Najviše spominjanja ostvaruje na Facebooku – 8519 spominjanja, tj. 27% od ukupnog broja spominjanja. SDP gubi u ovoj bici sa samo 5222 Facebook spominjanja koja čine 23% od ukupnog broja spominjanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: MediaToolkit

Koga se najviše spominje?

Milanovića spominju češće nego Karamarka

Kada se govori o predsjednicima stranaka, ne iznenađuje činjenica da je najčešće spominjan političar aktualni premijer Zoran Milanović s 39.770 spominjanja.

Njegov protukandidat, predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko, spomenut je daleko manji broj puta – 13.728.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz ovih podataka može se zaključiti da HDZ u prvi plan stavlja stranku, dok Karamarka pokušava držati u pozadini upravo zbog njegove izrazite nepopularnosti.

Milanović nema ovih problema pa prema tome SDP podjednako ističe stranku kao i predsjednika stranke tj. premijera.

U polovini objava negativno o Karamarku

Detaljnom analizom spominjanja aktualnog premijera Milanovića i njegovog suparnika Karamarka MediaToolkit došao je i do zanimljivih podataka o sentimentu ovih objava: Karamarko se na webu i društvenim mrežama u hrvatskim i regionalnim online medijima spominje u izrazito negativnom kontekstu s više od 50% negativnih objava.

Milanović pak broji više od 37% negativnih spominjanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako su oba kandidata za premijersku fotelju kritizirana zbog svojih političkih poteza, daljnjom analizom utvrđeno je da je dio Karamarkovih negativnih spominjanja izrugivanje na račun (ne)snalaženja s brojkama brojeva, dok je Milanović negativno spominjan u kontekstu izbjegličke krize, prenosi Faktograf.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo