Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
nakon brojnih pritužbi /

Ministarstvo: Pacijent treba dobiti informaciju o terminu pregleda

Radi transparentnijeg i aktivnijeg upravljanja listama čekanja Ministarstvo zdravstva stoga je, navodi se u priopćenju, zatražilo od bolnica prikazivanje realnog stanja broja dana čekanja te broja narudžbi po postupcima kao i ukupan broj pacijenata na svakoj pojedinoj listi, te prvi slobodni termin za svaku zdravstvenu uslugu

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Pacijent koji se naruči na pregled, neovisno o načinu naručivanja, treba dobiti potvrdu o terminu usluge, ističe Ministarstvo zdravstva koje je nakon brojnih pritužbi pacijenata dopisom na to upozorilo ravnatelje bolnica, kao i na važnost upisivanja termina u informacijski sustav.

"Nastavno na brojne pritužbe i upite pacijenata o neadekvatnom informiranju o terminima nehitnih operacija, Ministarstvo zdravstva poslalo je dopis ravnateljima bolničkih ustanova skrećući pozornost na važnost upisivanja termina svake zdravstvene usluge na jedinstvenu listu čekanja u Bolničkom informacijskom sustavu te obavještavanja pacijenata o istima", izvijestilo je Ministarstvo u petak priopćenjem.

Tim povodom ministar zdravstva Vili Beroš naglasio je da "zdravstveni sustav nije sam sebi svrha" već postoji radi pacijenata.

"Upravo zbog njih, kao i većine naših zdravstvenih djelatnika koji u potpunosti ispunjavaju svoje radne obveze, ne želimo zatvarati oči pred nepravilnostima koje se događaju u procesu dodjeljivanja termina za određene preglede i postupke. Liječenje je nužan element svake terapije, no jednako je važna i komunikacija jer svaka pravovremena informacija pacijentu umanjuje nedoumice i dodatnu zabrinutost koja je već prisutna zbog same bolesti", naglašava ministar.

Istaknuo je i kako upravo na tom tragu održavaju i sastanke s udrugama koje predstavljaju pacijente kako bi i postojeća zdravstvena administracija dodatno unaprijedila komunikaciju sa svim dionicima u sustavu te kako bi zajedno stavili pacijenta u fokus djelovanja.

Radi transparentnijeg i aktivnijeg upravljanja listama čekanja Ministarstvo zdravstva stoga je, navodi se u priopćenju, zatražilo od bolnica prikazivanje realnog stanja broja dana čekanja te broja narudžbi po postupcima kao i ukupan broj pacijenata na svakoj pojedinoj listi, te prvi slobodni termin za svaku zdravstvenu uslugu.

Odnosi se ti na sve bolničke zdravstvene usluge, uključujući dijagnostičke i terapijske postupke među kojima su i nehitni operativni zahvati te specijalistički pregledi.

"Svakom pacijentu koji se naruči na pojedini pregled ili postupak u bolničkoj ustanovi, bez obzira radi li se o osobnom dolasku, naručivanju putem elektroničke pošte, putem e-naručivanja, putem interne uputnice ili drugo, potrebno je izdati potvrdu o dodijeljenom točnom terminu obavljanja indicirane zdravstvene usluge", objašnjavaju iz Uprave e-Zdravstvo u Ministarstvu zdravstva.

Pacijente koji ne dobiju potvrdu o terminu pregleda ili postupka pozivaju da se obrate ravnateljstvu bolnice koje je obvezno upravljati svim organizacijskim procesima zdravstvene ustanove uključujući i listama čekanja.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike