Menadžeri se odriču svega, samo ušminkavanja ne!

Istraživanjem je otkriveno kako se hrvatski poslovanjci u recesiji najčešće odriču skupog nakita i satova, večera po restoranima te gadgeta i automobila.

11.12.2009.
12:23
VOYO logo

U razdoblju od 3. do 15. studenog 2009. provedeno je istraživanje među 368 poslovnjaka, koje je naručio mjesečnik Poslovni savjetnik, kako bi se ustanovilo na čemu najviše štede za vrijeme financijske krize.

Rezultati su tako pokazali da menadžeri prvo sa sebe 'skidaju' nakit i satove, a nakon toga odriču se večera po restoranima, kupovine najnovijih gadgeta te putovanja i automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Situacija među ženskim dijelom poslovnog svijeta je vrlo slična, no primjećene su pojedine promjene. Tako se menadžerice prvo odriču večera, pa tek zatim nakita i satova. Automobila se u prosjeku odriče svaka treća menadžerica.

Muškarci i žene poslovnoga svijeta poprilično su slični izborom stvari kojih se najteže odriču, a to je kozmetika i odjeća i obuća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tek 17 posto ispitanih poslovnjaka odreklo bi se kozmetike, a 13 posto odjeće i obuće, dok bi se 25 posto menadžerica odreklo odjeće i obuće, a 14 posto kozmetike.

Prethodni članak:

arti-200910190423006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo