Matej Lončarić, jedan od najboljih regionalnih stručnjaka za digitalne medije, od 15. svibnja pridružuje se CME Adriji na poziciji glavnog direktora digitalnog poslovanja slovenskog Pro Plusa i hrvatskog RTL-a.
"Matej je profesionalac s vrlo velikim iskustvom u području digitalnih medija. Njegovo znanje u razvoju i pozicioniranju raznih, nagrađivanih digitalnih brendova, njegovo iskustvo u kreiranju sadržaja i strateški pristup ubrzat će digitalni razvoj Pro Plusa i RTL-a. Vrlo smo sretni što se pridružuje našem timu", izjavila je Stella Litou, predsjednica Uprave CME Adrije i predsjednica Uprave RTL-a Hrvatska.
"Inovativna rješenja u razvoju digitalnih kanala, s fokusom na budućnost i unapređenje naše streaming platforme Voyo te s naglaskom na monetizaciju pretplate, ubrzat će digitalnu transformaciju. Nema boljeg mjesta za nastavak karijere", izjavio je glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adrije, Matej Lončarić.
Prije CME Adrije Matej je radio na razvoju digitalnih strategija i poslovnih planova za različite projekte u Styriji. Idejni je začetnik najveće hrvatske video plaƞorme za generaciju Z - Joomboosa. Vodio je digitalnu transformaciju informativnog kanala 24sata te nadgledao realizaciju strategije za video formate. Matej je također bio mentor za Inkubator inovatora. Nastavno na Joomboosov uspjeh, razvio je i druge brandove kao što su Joonglaa u Sloveniji i Roosvaaj u Srbiji. Primatelj je brojnih nagrada za svoj rad na polju inovativnosti i kreiranja sadržaja.