Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adrie, imenovan je predsjednikom Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI) za 2024. godinu.
Njegov govor
HUDI je vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Ciljevi HUDI-ja su oblikovati pravila i standarde na digitalnom oglašivačkom tržištu, transferirati znanje i trendove s razvijenih digitalnih tržišta na domaće kao i podići opću razinu znanja i stručnosti na tržištu uz dijeljenje znanja i resursa.
Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria, Romana Matanovac Vučković, voditeljica poslijediplomskog studija "Intelektualno vlasništvo" i moderator Petar Pavić, predsjednik HUDI radne skupine za digitalni AdEx
Nakon imenovanja, Matej Lončarić zahvalio je Ivanu Pleši, predsjedniku HUDI-ja 2023. godine za vrijeme čijeg mandata su se završili važni projekti poput trendova industrije digitalnog oglašavanja i izdavaštva, smjernica za 'Fair pripisivanje sadržaja' i njegovo prenošenje te vodič za suzbijanje tužbi u medijskim sporovima.
Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria
"Ove cipele neće biti lako popuniti, ali dat ću sve od sebe. Godina 2024. bit će puna izazova i smatram da će HUDI igrati poprilično važnu ulogu u daljnjem razvoju digitalne industrije", poručio je glavni direktor digitalnog poslovanje CME Adrie i dodao da će se fokusirati na "Fair Content Attribution".
Izvor informacija
Krajnji korisnik, rekao je, mora znati stvarni izvor informacija.
"U današnje doba, kad se fake news i dezinformacije šire brzinom većom nego ikada, tema provjere činjenica izuzetno je važna, kako za image industrije tako i za krajnjeg korisnika", dodao je.
Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria
"Svjestan sam u što ulazim. Znam da je pred HUDI-jem pa tako i preda mnom jako puno projekata, sastanaka i posla, ali i puno lijepih stvari", rekao je i zahvalio svima na povjerenju.