RAZVOJ DIGITALNE INDUSTRIJE /

Matej Lončarić imenovan predsjednikom Hrvatske udruge digitalnih izdavača: '2024. godina će biti puna izazova'

Image
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

HUDI je vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju

26.10.2023.
16:21
Matija Habljak/PIXSELL
VOYO logo

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adrie, imenovan je predsjednikom Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI) za 2024. godinu.

Njegov govor

HUDI je vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Ciljevi HUDI-ja su oblikovati pravila i standarde na digitalnom oglašivačkom tržištu, transferirati znanje i trendove s razvijenih digitalnih tržišta na domaće kao i podići opću razinu znanja i stručnosti na tržištu uz dijeljenje znanja i resursa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria, Romana Matanovac Vučković, voditeljica poslijediplomskog studija "Intelektualno vlasništvo" i moderator Petar Pavić, predsjednik HUDI radne skupine za digitalni AdEx

Nakon imenovanja, Matej Lončarić zahvalio je Ivanu Pleši, predsjedniku HUDI-ja 2023. godine za vrijeme čijeg mandata su se završili važni projekti poput trendova industrije digitalnog oglašavanja i izdavaštva, smjernica za 'Fair pripisivanje sadržaja' i njegovo prenošenje te vodič za suzbijanje tužbi u medijskim sporovima.

Image
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria

"Ove cipele neće biti lako popuniti, ali dat ću sve od sebe. Godina 2024. bit će puna izazova i smatram da će HUDI igrati poprilično važnu ulogu u daljnjem razvoju digitalne industrije", poručio je glavni direktor digitalnog poslovanje CME Adrie i dodao da će se fokusirati na "Fair Content Attribution".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izvor informacija

Krajnji korisnik, rekao je, mora znati stvarni izvor informacija.

"U današnje doba, kad se fake news i dezinformacije šire brzinom većom nego ikada, tema provjere činjenica izuzetno je važna, kako za image industrije tako i za krajnjeg korisnika", dodao je.

Image
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria

"Svjestan sam u što ulazim. Znam da je pred HUDI-jem pa tako i preda mnom jako puno projekata, sastanaka i posla, ali i puno lijepih stvari", rekao je i zahvalio svima na povjerenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo