Gost Direkta / Malešević protiv Milanovićevog 'misli na sebe': 'Kampanja je referendum o nama. Sada znamo kakvi smo... Predlažem i novi slogan - Ostanite negativni do kraja'

"Kampanja je jedan skup nekih mjera. Obično kad se kaže kampanja cijepljenja misli se na distribuciju cjepiva, organizaciju punktova..."

21.7.2021.
22:38
VOYO logo

Osim toga što je predsjednik jučer istaknuo da u situaciji viška cjepiva treba razmišljati o ukidanju epidemioloških mjera s čime se eto složio i premijer, Milanović je u svom apelu naglasio isto ono što i mi u Direktu ističemo ovih dana. Cijepite se zbog sebe a ne zbog drugih, kako naglašava službena kampanja.

"Dakle, onog trena kada bude više cjepiva nego zainteresiranih, gotovo. Nema više restrikcija. Dajmo tom trenutku još 30 dana. Kada dođemo do te spoznaje da više nitko ne stoji u redu, nakon toga gotovo. Želiš se cijepiti, možeš i dobiješ odmah, nema više redova... Ne želiš se cijepiti... sve što mogu reći - daj, cijepi se. Misli na sebe, cijepi se. Ne misli na druge", izjavio je Zoran Milanović, predsjednik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali izokretanje službenog slogana malo je naljutilo njegovog autora, našeg poznatog marketinškog stručnjaka i dizajnera Borisa Maleševića koji je zanimljvo pomogao doći na vlast i Andreju Plenkoviću i Zoranu Milanoviću.

Malešević je bio gost RTL Direkta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto mislite da i mi u Direktu i predsjednik Republike krivo radimo kada apeliramo  na ljude da se cijepe ako ništa drugo zbog sebe, a ne zbog drugih?

 "Kampanja je jedan skup nekih mjera. Obično kad se kaže kampanja cijepljenja misli se na  distribuciju cjepiva, organizaciju punktova, način na koji se cijepi po regijama i po Hrvatskoj. To je jedan dio, a medijska kampanja je drugi dio. To treba razlikovati."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ODLAZAK LEGENDE /

Umro velikan hrvatskog plivanja

Image
ODLAZAK LEGENDE /

Umro velikan hrvatskog plivanja

"Medijske kampanje u stvari nije bilo.  U pravom smislu te riječi. Bio je slogan Misli na druge, cijepi se koji je promoviran na dan zajedničkog cijepljenja u EU po europskoj direktivi koja je glasila Zajedno kroz krizu gdje e promovirala empatija, solidarnost i tako dalje. Nije mogao biti slogan, ja se ne slažem ni s vama  ni s predsjednikom, vi ste sad postali nekakvi marketinški stručnjaci..."

Ja i predsjednik? Ali možda je predsjednik naučio nešto od vas? On je možda od Vas naučio nešto? Vi ste radili s njim...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pa onda si je mogao sam napraviti kampanju, nije mene trebao zvati. Ali dobro nema veze. Čovjek kao vrsta homo sapiensa se kroz svoju evolucijsku piramidu dizao zbog jedne nevjerojatne stvari, a to je sposobnosti suradnje. Čovjek je naučio svjesno surađivati, i mravi surađuju, ali nagonski. Gradili su piramide, zaustavljali su rijeke, mijenjali tokove. Danas zajedno mislimo i pazimo na druge, gradimo starijima staračke domove, djeci vrtiće,  radimo zajedničke ceste po kojima ćemo se voziti, mostove gradimo i tako dalje. Sad smo došli do cijepljenja i sad od jednom vidi neka mislimo svatko na sebe. To neće ići tako. To nije ta vrijednost i to ne može biti poruka."

Ali Vi sad govorite o vrijednostima, o nekakvim svjetonazorima, ideologiji, ljepoti, jedni prema drugima. Sve je to u redu, ali ovdje imamo praktičan problem. HZJZ danas građanima poručuje da cjepivo ne pomaže u zaštiti drugih jer zato ljudi koji su se cijepili  dolaze iz Velike Britanije pa i Hrvati moraju imati negativan test. Što je i istina. Cjepivo ne sprječava širenje zaraze, ali cjepivo sprječava da završimo u bolnici i u 98 posto slučajeva sprječava smrt, kod ranjivih skupina. Nije nelogična poruka cijepite se zbog sebe da vam se ne dogodi ono najgore da ne završite u bolnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U sloganu kampanje Misli na druge, cijepi se se implicitno i to podrazumijeva da si riješio sam sa sobom."

Ali mi imamo problem, da ljudi nisu riješili sami sa sobom da mogu završiti u bolnici. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U vašem prijedlogu Misli na sebe nema vi pričate da mislite i na druge, dakle to je velika razlika između ta dav pristupa."

Ali našem Zoran i Zoran ima implicite mislite na sebe, spašavate druge, ali prvenstveno sebe. Mi imamo problem. To je premijer istaknuo. Više od 50 posto starijih od 80 godina se nije cijepilo. Oni se nemaju što cijepiti zbog drugih, oni se moraju cijepiti zbog sebe. U tom smislu ja, ne znam sad za predsjednika, možda ima svoje razloge, apeliramo da se ljudi stariji pogotovo ranjivi moraju cijepiti zbog sebe. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja razumijem to. Ja nisam siguran da bi kampanja pod vašim zajedničkim nazovimo ga sloganom bila učinkovitija nego sada. Ništa se tu ne bi promijenilo. Postoji određeni dio ljudi u Hrvatskoj koji se ne želi cijepiti. Na neki način je ova kampanja ustvari referendum u Hrvatskoj. Mi sad znamo tko smo. I neka i Plenković i Milanović i svi ostali  vidjeti tko smo, koliko nas ima i kavi smo. Ne treba nam bolji popis stanovništva, a čak i političke preferencije."

Što govori ovo kakvi smo?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vjerujemo u teorije zavjere, jedan veliki dio njih, ima 30 posto, da ćemo cijepljenjem postati radio odašiljači, da ćemo biti čipirani, a to sve skupa nije istina i teško je to razbiti.

Ne znam ima li ih toliki broj, ali ima jedan izvjestan broj koji su zbunjeni porukama koje, nevezano sad za kampanju, dolaze od vlasti, stožera i države. I tu se stvorio otpor prema svim porukama. Ovu poruku šalje vlast, da moramo biti solidarni...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan dio ljudi ne vjeruje u državu za koju su se borili, ne vjeruju u institucije države, ne vjeruju. Kolike tu ima krivice same nespretnosti kampanje...mi se sjećamo popuštanja odmah na početku, dakle sve je to doprinjelo, ali sve to skupa kod ljudi je izazvalo nekakav revolt. Mi smo kao Hrvatska članica EU, moramo nabavljati cjepivo i dijeliti sudbinu europske obitelji i tu ej došlo...europska administracija je loše nabavljala cjepivo. Dakle, kriv je Bruxselles, mi smo posljedično trpjeli. Kada smo imali veliki interes za cijepljenje, nismo imali cjepiva. Danas kad nema više toplikog interesa, cjepiva ima jako puno. Sve kontra nekim pravilima propagande i marketinga.

Kako komentirate ovaj stav i Predsjednika i premijera da treba ići na slogan "Tko se cijepio cijepio, tko nije sam će si biti kriv" i da sukladno tome treba uskoro ukinuti sve epidemiološke mjere? 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Moramo nastojati uvjeriti sve, koliko god je to moguće, da se cijepe, a ono što ostane...oni će snositi posljedice, svi ustvari, naš bolnički sustav.

Da ste savjetnik premijera sada u kampanji, bi li malo provjetrili taj Stožer koji je izuzetno nepopularan u javnosti, i među onima koji se žele i ne žele cijepiti?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne mogu ja, ne bavim se politikom, ali bi mogli uvesti jedan novi slogan koji bi bio malo zafrkantski, ljudi vole nešto duhovito: "Ostanite negativni do kraja", to se odnosi i na vas i na Zorana Milanovića.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo