kao da ne dolaze izbori /

Macan i Skoko analizirali kampanju: 'Nema napadanja, svi igraju u rukavicama'

Za RTL Direkt aktualnu kampanju i njezine moguće ishode komentirali su politički analitičari Krešimir Macan i Božo Skoko

23.8.2016.
7:48
VOYO logo

Nakon dvije obrađene izborne jedinice, prema RTL-ovoj anketi, koju provodi agencija Promocija plusSDP-ova koalicija prešla je u blago vodstvo.

Image
#VRIJEMEODLUKE /

RTL anketa: Narodna koalicija prešla u blago vodstvo, sjever Hrvatske zaokružit će SDP

Image
#VRIJEMEODLUKE /

RTL anketa: Narodna koalicija prešla u blago vodstvo, sjever Hrvatske zaokružit će SDP

Za RTL Direkt aktualnu kampanju i njezine moguće ishode komentirali su politički analitičari Krešimir Macan i Božo Skoko. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nitko nikoga ne napada. Svi igraju u rukavicama. Most ne napada ni SDP ni HDZ, jer valjda računaju na postizborni brak, a ni između HDZ-a i SDP-a nema žestoke kampanje", rekao je Skoko.

"Bolje negativna kampanja, nego nikakva kampanj", dodao je Macan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"HDZ je uspio zaustaviti svoj pad osvježenjem, odnosno dovođenjem Andreja Plenkovića. SDP nije napravio velike iskorake da bi nam dali do znanja da će nam nešto novo ponuditi", komentirao je Skoko gotovo identične rezultate anketa kao i uoči izbora prošle godine.

"Odlučit će granični mandati. Dakle, MOST, Živi zid i Bandić Milan. Most i Živi zid privlače mlade birače, koji glasuju iz protesta", pojašnjava Macan.

Bivši glasači Mosta u najvećem dijelu bi sada otišli  HDZ-u, njih 10 posto i Živom zidu oko osam posto, pokazuju ankete RTL-a. Analitičari to tumače razočaranjem u Most i brojnim glasačima koji su sada ostali bez opcija.

Zanimljivim se čini Milan Bandić, ali na listi za premijera. Naime, u anketi on je treći izbor građana. Zorana Milanovića kao premijera htjelo 42 posto građana, Andrej Plenkovića 16 posto, a Bandića 8 posto, ali tu je i Ivan Vilibor Sinčić sa skoro 7 posto građana koji ga vide kao predsjednika Vlade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Macan i Skoko pojašnjavaju kako se Bandić prometnuo kao brend te da građani Hrvatske vjeruju da se u Zagrebu bolje živi nego u ostatku zemlje, a da neke zasluge za to ima i gradonačelnik glavnog grada.

Što su nam još otkrili, pogledajte u videu!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo