samo za najluđe partijanere / Lost Frequencies, Fedde Le Grand i Zedd zapalit će porečku Peškeru

Image

Predstavljena su nova pojačanja prvog festivala Club MTV Europe Summerblast

7.7.2016.
11:50
VOYO logo

Najluđi partijaneri jedva su dočekali ljeto i početak festivalske sezone, a da im ove godine njezin završetak bude upravo ono što će pamtiti pobrinuli su se organizatori festivala Club MTV Europe Summerblast. Lost Frequencies, Fedde le Grand, Zedd i Martin Jensen samo su neka od dugoočekivanih imena na impresivnom popisu glazbenika čiji će zarazni ritmovi 19. i 20. kolovoza 2016. godine oduševiti posjetitelje porečke Peškere. Međutim, iznenađenjima tu nije kraj pa će tako krajem srpnja biti najavljena još jedna glazbena poslastica koja će dodatno užariti atmosferu.

Premijerno izdanje festivala Club MTV Europe Summerblast obilježit će nastup popularnog belgijskog DJ-a Lost Frequencies, pravim imenom Felix De Laet. Dvadesetdvogodišnji glazbenik jedan je od predvodnika nove generacije elektroničke glazbe čiji hit Are You With Me tjednima nije silazio s glazbenih ljestvica. Publiku će zabavljati i jedno od najzvučnijih imena pop i elektroničke glazbene scene, poznati nizozemski DJ i glazbeni producent Fedde Le Grand. Glazbenik čiji se mega hit Put Your Hands Up 4 Detroit puštao na plesnim podijima svih klubova, dosad je objavio tri albuma s preko 20 singlova i remixova. Dobitnik je nekoliko nagrada, a obožavateljima je poznat po nastupima na brojnim festivalima od Miamija i Ibize, pa sve do Splita i festivala Ultra Europe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posjetitelje porečkog spektakla očekuje i nastup jednog novog imena, a on je Anton Zaslavski, javnosti poznat kao Zedd, čiji je elektronički house, uz motive dubstepa i klasične glazbe osvojio srca poklonika elektroničke i pop glazbe diljem svijeta. Impresivnoj postavi priključit će se i danski DJ i producent Martin Jensen koji je svoju popularnost stekao 2015. godine, a njegovi hitovi poput Miracles,All I Wanna DoiNight After Night zaludili su obožavatelje diljem svijeta.

Atmosferu će dodatno zagrijati i nastup dua R3wire & Varski koji je udružio snage 2010. godine i otad niže uspjehe, kako na festivalskim pozornicama i klubovima, tako i na top listama, zahvaljujući inovativnom i zaraznom zvuku. Svoju glazbu publici će predstaviti i jedan od najutjecajnijih DJ-eva u regiji, Aldo Morro, koji je popularnost stekao zahvaljujući jedinstvenom stilu miksanja i crossovera žanrova. Na pozornici će im se pridružiti i hrvatsko-slovenski DJ dvojac Vanillaz koji već nekoliko godina niže uspjehe na regionalnoj, ali i svjetskoj glazbenoj sceni. Njihovu skladbu Sidekick svirala su najjača svjetska DJ imena kao što su David Guetta, Hardwell, Sick Individuals, David Tort te mnogi drugi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako se na listu izvođača na kojoj se već nalaze Example, Jonas Blue, Steve Aoki i Zeds Dead upisalo još nekoliko vrhunskih glazbenika koji jamče odličnu zabavu i spektakularan kraj ljetne festivalske sezone koji je ujedno i kruna događanja Poreč Open Air koji će obogatiti turističku ponudu grada Poreča u ljetnim mjesecima.

Posebnu ponudu za posjetitelje festivala pripremio je AMEX zahvaljujući čijoj će promociji, koja traje od 15. srpnja do 1. kolovoza, svi koji osiguraju festivalske ulaznice AMEX karticom putem službene stranice www.clubmtveurope.com te u poslovnicama Atlasa i PBZ Travela ostvariti popust od 10% prilikom kupnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve early bird ulaznice za festival Club MTV Europe Summerblast su rasprodane, a one po regularnoj cijeni od 370 kuna te VIP ulaznice, koje u prodaju kreću od 10. srpnja, po cijeni od 615 kuna za jedan, odnosno 1.155 kuna za oba dana festivala, mogu se kupiti na službenim stranicama www.clubmtveurope.com i www.atlas.hr, u poslovnicama Atlasa i Tisak Media, na više od 800 ovlaštenih prodajnih mjesta Atlasa diljem Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH te u sustavu ticketshop.hr i eventim.hr.

Glavni sponzor partneri festivala su tvrtke Valamar Riviera i Plava Laguna, a službeno piće festivala, energetsko piće „MTV UP!“, uskoro će se moći kupiti diljem Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija dostupno je i na internetskoj stranici www.clubmtveurope.com, na službenoj Facebook stranici festivala te Instagram profilu.

O KANALU MTV

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prva glazbena televizija lansirana 1. kolovoza 1981. godine, revolucionirala je i glazbu i televiziju. U vlasništvu Viacom Media Networks, sa sjedištem u New York Cityju, tijekom osamdesetih i devedesetih godina 20-tog stoljeća razvio je popularnost potpuno novim načinom uživanja u glazbi, razbijanjem predrasuda i barijera u glazbi te omogućavanjem umjetnicima da se predstavljaju bez cenzure. Prepoznat kao vodeća svjetska glazbena platforma s više od 500 milijuna pregleda tjedno, dostupan je u oko 400 milijuna domova u 166 zemlje. MTV je prisutan u Europi, Sjevernoj Americi ali i u zemljama Latinske Amerike, Srednjeg Istoka, Sjeverne Afrike, Azije i Pacifika, a neki od najpopularnijih kanala su MTV, MTV Hits, MTV Europe i MTV Live. MTV brend jedan je od popularnijih u svijetu a logo MTV najprepoznatljiviji je logotip na globalnoj razini.

O TVRTKI ATLAS

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Turistička agencija Atlas najveća je tvrtka za destinacijski menadžment u Hrvatskoj i regiji, s preko 90 godina poslovanja u turističkom sektoru. Klijentima nudi cjelokupnu uslugu za bezbrižan boravak u Hrvatskoj i regiji – smještaj, prijevoz, izlete, krstarenja Jadranom, grupe i ture, kao i organizaciju poslovnih putovanja, konferencija, team buildinga, tematskih događanja, charter aranžmana, autobusnih i city-break tura diljem Europe, turističkih paket aranžmana na egzotičnim destinacijama, krstarenja, skijaških aranžmana. Posljednjih godina profilirala se u organizaciji festivala i manifestacija u Hrvatskoj, prepoznavši ih kao izuzetno bitne za razvoj vlastite turističke ponude i hrvatskog turizma u cijelosti.

O TVRTKI MPG JUGOISTOČNA EUROPA – TRENUCI NADAHNUĆA

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji te godišnjom zaradom preko 15 milijuna eura i s 350 stalnih zaposlenika. MPG godišnje organizira više od 3.000 događanja uključujući Poreč Major – FIVB turnir u odbojci na pijesku (dobitnik nagrade Zlatna koza za najbolji event u Istri 2015. godine), MicroSoft WinDay's vodeća regionalna tehnološko poslovna konferencija, Coca-Cola FIFA prvenstvo u nogometu (s više od 40.000 posjetitelja) i mnoge druge. Od 2004. godine MPG Live organizira te promovira lokalna, regionalna i međunarodna glazbena događanja i festivale uključujući Umagination, Big Beach i festival Ultra Europe, najveće regionalno međunarodno glazbeno događanje s preko 150.000 posjetitelja iz više od 143 zemalja. Festival Ultra Europe dobio je prestižnu nagradu Hrvatske turističke zajednice za Turistički događaj 2015. godine. MPG prepoznaje potencijal u predstavljanju Hrvatske kao svjetske pozornice za međunarodna događanja, odnosno World Stage for International Acts te nastavlja razvijati glazbenu industriju u Hrvatskoj podupirući i promovirajući vodeće izvođače da nastupaju upravo u toj regiji. MPG nastoji stvoriti TRENUTKE NADAHNUĆA za kojima ljudi tragaju.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo