Mjesne proslave - od Hvara, preko Varaždina do Barbana koriste hrvatski političari umjesto skupova kako bi šarmirali građane koji su se posve drugim povodom našli na gradskim trgovima.
Ranijih godina velebni skupovi i pjevačke zvijezde, pogotovo za parlamentarne izbore 2007. Ni SDP tada nije štedio na pjevačima. Još u Račanovo vrijeme birače su zabavljali Goran Bare i Severina.
Ove godine ne razmeću se pjevačima, ali ni plakatima, dok su za
izbore 2011. i prije početka službene kampanje gradovi bili
prelijepljeni plakati stranaka i kandidata. Danas, 5 godina
kasnije, građanima se s panoa u glavnom gradu obraćaju Milan
Bandić i Laburisti. Ostalih nema ili nisu primjetljivi.
Stručnjaci pretpostavljaju da se razlog krije i u financijama.
"Štede novce time što ne izlaze u kampanju prerano, ne plaćaju medijski prostor. u principu čekaju zadnji trenutak kad će izać i potrošit najmanje novaca", izjavio je Igor Stanišljević, kreativni direktor agencije Parabureau.
Nove slogane političara građani nisu zapamtili.
Sociolog Dražen Lalić smatra da je, uz
sveprisutni 'Zna s'e, bilo još dobrih slogana, no ove godine,
tvrdi, poruke su zakazale.
"Ova baš ni jednu poruku u svakom slučaju ni jednu koja bi se
mogla usporediti sa sloganima 'Zna se' HDZ-a ili 'Dobar život
svima, a ne samo njima' SDP-a iz 90 -ih godina", smatra Lalić.
Manjak kreativnosti pripisuje odmaku političara od realnog svijeta.
"Mislim da se manje radi o podcjenivanju birača, a više o egocentrizmu naših političkih aktera", dodaje.
Spot za sada ima tek Milan Bandić. Reklame spremaju i ostali, baš kao i plakate, a tko je najkreativniji - odlučit će birači.