Predlaže se uvođenje registra potrošača koji ne žele primati telefonske ponude trgovaca, a u koji će građani moći prijaviti svoje telefonske brojeve. To znači da će trgovci morati u registru provjeriti popis i vidjeti dopušta li potrošač da mu se putem telefona nudi usluga.
U slučaju sklapanja ugovora o uslugama putem telefona trgovac mora dostaviti potrošaču ponudu na trajnom mediju tako da se može utvrditi trenutak zaprimanja ponude, a ugovor bi se smatrao sklopljenim kad potrošač potpisanu ponudu ili pisani pristanak pošalje trgovcu.
Pravilnik za usklađivanje termina sezonskog sniženja
Također, izmjenama Zakona se predlaže da se usklađivanje termina početka sezonskog sniženja regulira pravilnikom.
Trgovci više pak ne moraju istaknuti dvije cijene robe u slučajevima kad posebni oblici prodaje (akcije, sniženja) traju kraće od tri dana. No, trgovac je dužan informirati potrošača o maloprodajnoj cijeni proizvoda.