Prvi korak prema tome napravljen je izradom glavnoga plana razvoja prometne infrastrukture koji će javno biti predstavljen na završnoj konferenciji sljedeći tjedan, piše Večernji list.
Investicijski projekt do 2020. godine
Projekt je vrijedan 1,88 milijuna kuna, a sufinancirala ga je Europska unija s 85 posto iznosa iz Fonda za regionalni razvoj kroz operativni program Promet 2007. – 2013. Ostalih 15 posto vrijednosti projekta osigurala je tvrtka Autocesta Rijeka – Zagreb s partnerima Zagrebačkom županijom, gradovima Jastrebarskom i Karlovcem te općinama Klinča Sela i Stupnik.
Cilj je projekta bio, piše Večernji, izraditi glavni plan razvoja prometne infrastrukture na autocesti Zagreb – Karlovac kao temelj održivog razvoja dionice, a kako bi se povećala kvaliteta pripremljenosti za potencijalne projekte ARZ-a za mogućnost financiranja iz europskih strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje 2014. – 2020. godine.
U prosjeku 30.000 vozila dnevno
Riječ je o dionici dugoj 38 kilometara, ujedno i najzagušenijoj dionici neke autoceste u Hrvatskoj na kojoj je godišnji dnevni promet veći od 30.000 vozila, a ljeti se i udvostručuje.
Odgovor na pitanje o eventualnoj gradnji trećeg traka u oba smjera dat će studija izvodljivosti koja će biti izrađena sljedeće godine.