A IZGRADNJA je PRI KRAJU... /

Klasična hrvatska priča: most vrijedan više od milijardu kuna ne vodi nikamo!

Na dijelu autoceste, poznatijem kao koridor 5 C, preko rijeke Drave u Osijeku, pri završetku je izgradnja golemog mosta u vrijednosti više od milijardu kuna. No dok most čeka svoje svečano otvaranje, mnogi se pitaju, kamo on vodi? Građen je kao dio autoputa, ali u Baranji, autoputa - nema

26.2.2016.
18:58
VOYO logo

Želite li autocestom iz Slavonije doći do Mađarske, doći ćete samo do Osijeka, jer u gradu na Dravi, zadnje su naplatne kućice.

A s desne obale rijeke Drave, možete doći do golemog zdanja - novoizgrađenog mosta. Na lijevoj strani rijeke na istom mostu - autoceste - više nema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pa tako novi most od milijardu i 17 milijuna kuna, vodi - nikamo. Kadrovi snimljeni iz zraka to najzornije prikazuju.

Iz Zagreba tako autocestom možete do Slavonkog Broda, zatim "Slavonikom" do Osijeka, a od Osijeka do Belog Manastira i granice s Mađarskom autoceste duž cijela 33 kilometra nema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Most će biti svečano otvoren u svibnju ove godine. No rezanje vrpce ne znači i puštanje u funkciju jer iz Hrvatskih autocesta govore, nastavak autoceste - neće još skoro. 

"Prema Planu građenja za 2016. godinu nije planirano izvođenje nikakvih većih građevinskih radova na dijelu od mosta Drava do Belog Manastira. Za dionicu od Belog Manastira do granice s Republikom Mađarskom u tijeku je koordinacija za utvrđivanje tehničkih elemenata na spoju autocesta na granici", kažu iz Ureda uprave HAC-a.

Baranjci ne znaju zašto se toliko dugo čeka s izgradnjom autoceste, no znaju jedno - od nje, imali bi koristi, a s time se slažu i u Turističkoj zajednici Baranja.

"Sama izgradnja autoputa bi izdigla turizam sigurno na 50 posto više nego što je to bilo do sada. To je paušalna ocjena, ali znamo što je takva izgradnja učinila drugim regijama. Sama logika nalaže da ako ste već izgradili most, izgradite i trasu do kraja", kaže Matej Perkušić, direktor TZ Baranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A za izgradnju do kraja, čeka se dogovor s Mađarskom oko povlačenja novca iz EU fondova. No, ima samo jedan problem - Mađarska je svoj dio posla i autocestu do granice, već odradila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo