Na gradilištu Pelješkog mosta prije dvadesetak dana postavljeni su svi piloti. Oni najduži, koji se nalaze na sredini Pelješkog mosta, sada se pune betonom, a prije toga je iz njih izvučen mulj, javlja N1. Miješalice jedna po jedna napuštaju betonaru, a zatim se u trajektom prevoze do pilota.
"Sada armiranim betonom punimo prvu skupinu pilota", rekao je Zhang Fei, voditelj kontrole gradilišta tvrtke CRBC.
Dva do tri pilota dnevno
"Imamo raznih tipova pilota, u ovaj današnji koji se betonira bit će ugrađeno oko 120 kubika betona. Otprilike u svaki metar dužni pilota ide tri kubika betona", naglašava Ivo Barabalić, nadzorni inženjer IGH na gradilištu Pelješkog mosta.
Betonara hrvatskog kooperanta nalazi se na pelješkoj strani gradilišta. Kako bi mogla raditi punim kapacitetom, dopremljena je voda iz Komarne: "Odsad pa nadalje plan je da idu dva do tri pilota dnevno. Mi na betonari smo izvršili jako veliku pripremu, naglašavam u dobroj smo suradnji s CRBC-om i očekujemo iz dana u dan sve veće betonaže", istaknuo je Ivan Gudelj, voditelj betonare PGM Ragusa.
Svi zainteresirano prate
Na gradilištu se, osim betoniranja obavljaju i drugi važni poslovi, što se i vidi po brodovima usidrenima u blizini pilota: "Na stupnom mjestu sedam čistimo mulj iz pilota, na stupnom mjestu šest režemo pilote koji su predugi", pokazuje Zhang Fei.
Radovi na najvećem mostu u Hrvatskoj su zaintrigirali domaće stanovništvo, ali i turiste koji iz Komarne promatraju kako napreduje gradnja: "Non-stop rade ovo, ono, ali nitko ih ništa ne čuje, a vidi se da se radi 24 sata", kaže mještanin Komarne Martin Vuica.