Karamarko odlučio promijeniti taktiku - ovo su njegovi aduti

Šef HDZ-a Tomislav Karamarko odlučio je promijeniti taktiku, barem kad je riječ o njihovom gospodarskom programu.

21.3.2014.
12:14
VOYO logo

Tako će HDZ, kako doznaje Jutarnji list, krajem travnja održati Investicijski forum na kojemu će biti predstavljena tri projekta - navodnjavanje, kanal Dunav-Sava te projekt podvodnih tunela. Sam Karamarko je gostujući u emisiji Aktualni sat, najavio da će zemlju iz krize, slično kao i aktualna Vlada, izvlačiti investicijama u javnom sektoru.

Ideje pohvalili i eksperti CDU-a

U navodnjavanje i odvodnju u razdoblju od šest godina uložili bi milijardu i sedamsto milijuna kuna, što proračunskim, što europskim novcem. Te ideje pohvalili su i eksperti CDU-a njemačke kancelarke Merkel, koji su nam pomagali u gospodarskoj strategiji", otkrio je šef HDZ-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi projekt koji će HDZ-ovci predstaviti na Investicijskom forumu je kanal Dunav-Sava koji bi, osim prometne važnosti, trebao pridonijeti navodnjavanju polja i regulaciji poplava u tom dijelu Slavonije, a, prema nekim procjenama, riječ je o projektu vrijednom oko milijardu kuna.

Mreža podvodnih tunela

Treći projekt u koji HDZ-ovci polažu nade je mreža podvodnih tunela kojima bi se povezali obala i otoci. Riječ je o ideji splitskog inženjera građevine Boženka Jelića, autora projekta Jadranski podmorski tunelski mostovi, koju je HDZ-ovcima već prezentirao prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je gradnja podvodnih tunela, kad ju je Karamarko prvi put spomenuo javnosti, izazvala kritike, pa i podsmijeh, HDZ-ovci su je ipak odlučili uvrstiti u svoj gospodarski program kao udarni projekt. Prvi podvodni tunel koji bi se gradio bio bi u Zadarskoj županiji, a riječ je o spajanju luke Gaženica kao prometnog čvorišta s otokom Ugljanom. Tunel bi bio dug 4,8 kilometara, a nakon toga uslijedilo bi spajanje Ugljana s otokom Ižom te Iža s Dugim otokom.

Prema procjenama, tunelsko spajanje Zadra i Ugljana stajalo bi oko milijardu i 350 milijuna kuna, gradnja bi trajala 3-5 godina, a financirala bi se dijelom iz fondova EU.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://www.jutarnji.hr/navodnjavanje--podmorski-tuneli-i-kanal-dunav-sava-/1175468/

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo