ZABRANJENI VIDEOSPOTOVI / Kako je seks prodavao glazbu ove godine?

Image

U posljednjih 12 mjeseci svjetske su se pop-zvijezde bespoštedno borile za privlačenje medijske pozornosti, a najjače oružje bili su im erotikom od prve do posljednje sekunde nabijeni videospotovi.

31.12.2011.
10:39
VOYO logo

U posljednjih 12 mjeseci svjetske su se pop-zvijezde bespoštedno borile za privlačenje medijske pozornosti, a najjače oružje bili su im erotikom od prve do posljednje sekunde nabijeni videospotovi.

Samim time, sve više nalikuju mekim pornićima, zbog čega se dobar dio njih našao na meti dežurnih dušebrižnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakako, sve dobne oznake i zabrane za emitiranje u dnevnim terminima autorima istih donijele su najbolju moguću reklamu pa se polako stječe dojam da uskoro više neće imati smisla snimati „nezabranjene“ spotove.

Apsolutna kraljica „prevrućih“ videouradaka u 2011. godini bila je Rihanna. Prvo je „S&M“ napunila sadomazo scenama i zaradila zabranu u čak 10 svjetskih zemalja, nakon toga je obnažena pjevala baladu „California King Bed“, a veliko finale dobili smo s „We Found Love“, spotom kojim je izludila feminističke skupine prikazujući nasilnu ljubavnu vezu i prizore poput onog u kojem joj njen nasilni ljubavnik na stražnjicu tetovira riječ „moja“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istom strategijom nekadašnje pozicije na sceni pokušala je vratiti Britney Spears pa smo je u „Criminalu“ imali prilike vidjeti kako gola pjevuši pod tušem.

Nadalje, titulom nove Rihanne poželjele su se okititi i nekadašnja članica grupe Destiny's Child Kelly Rowland, čiji je „Lay It On Me“ glazbeni ekvivalent prizorima grupnog seksa, te „King Of Hearts“ mlađahne Cassie koji je u dobroj mjeri kopija spomenutog „S&M“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Erotikom su se od zaborava krenuli spasiti i vremešni Duran Duran – spot za aktualni singl „Girl Panic“ napunili su golišavim supermodelima i lezbijskim scenama zbog čega ga je nekolicina TV-postaja odbila emitirati.

Za kraj spomenimo repera Tygu i njegov „Make It Nasty“ čije eksplicitne prizore ne smiju gledati mlađi od 18 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo