Poduzetnici, umjetnici i kreativci svih mogućih profila s dobrom idejom i, još važnije, dobrom kampanjom, mogu iskoristiti te platforme kako bi skupili sredstva za njihovu realizaciju od samih krajnjih korisnika. U ovom poslovnom modelu, prva kreće online marketinška kampanja kojom se skupljaju sredstva i tek nakon što je projekt skupio dovoljno sredstava kreće razvoj, proizvodnja i distribucija proizvoda. Popularnost ovog modela najbolje ilustrira podatak da će ove godine u svijetu biti prikupljeno $5.1 milijardi. U Hrvatskoj ovaj trend tek uzima maha s prikupljenih $150.000 za 64 projekata.
U Pepermintu, ove srijede13.11.2013. s početkom u 20 sati, svoja dobra, ali i loša iskustva s vama podijeliti će autori najuspješnijih domaćih crowdfunding kampanja:
Vanda Voloder / Enfojer David Zovko / Simavision Livija Stanišić & Mladen Šimić / WhyKnot Luka Piškorič / Crowdfunding Slovenia Yves Taquet / Goulash Disko Festival Brian Wimberley / go Quixotic
Organizatori / moderatori tribine su: Hrvoje Hafner / crowdfunding.hr & Davor Runje / drap