Predsjednički kandidat SDP-a Ivo Josipović izrazio je danas u Bjelovaru zadovoljstvo dosadašnjom kampanjom ističući kako je posebno zadovoljan izravnim kontaktima i razgovorima s građanima, što smatra dobrim putem za komunikaciju političara i građana.
Na pitanje što smatra važnijim: promidžbu ili razgovore s ljudima, rekao je kako je i jedno i drugo važno, pri čemu je dodao da sada nije pristojno trošiti puno novca za plakate i spotove te da je važnije posvetiti se ljudima, na čemu temelji svoju kampanju.
Podsjetimo, Josipović je objavio prvo privremeno financijsko izvješće po kojem je za kampanju od 19. do 30. studenoga potrošio 943.560 kuna, od toga više od polovice za oglašivanje.
Za vanjsko oglašivanje, radio i tisak je potrošio 534.880 kuna, promidžbeni materijal s 205.000 kuna, a organizacija skupova s 203.680 kuna.
Izmišljanje prljavog veša
Na pitanje hoće li još biti iznošenja prljavog veša u kampanji odgovorio je kako je to dio kampanje te kako je bitno da se prljavi veš ne izmišlja. "Ako on postoji, nema problema, no nije ga lijepo ni dobro izmišljati", rekao je.
Naglasio je da je zadovoljan rezultatima anketa te da želi još bolje rezultate i savez s građanima.
Prethodni članci:
arti-200911270247006 arti-200912020602006