Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
CIJENE RASTU /

Jeste li dobili obavijest operatera o poskupljenju usluge? Imate pravo na besplatni raskid ugovora

Cijene usluga rastu korisnicima A1 operatera, ali i Telemacha

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Korisnici A1 Homebox usluge dobili su obavijest o povećanju cijene usluge za 20 kuna. Podizanje cijene opravdavaju poboljšanjem usluge, stabilnijim internetom i "sve većom količinom interneta" (ma što to značilo), a sve to zahtijeva povećanje ulaganja. Pritom, zbog situacije na tržištu i poskupljenja energenata, dodatno se povećavaju troškovi poslovanja te je povećanje cijena, kažu, bilo neizbježno, piše DalmacijaDanas.

U poruci stoji kako korisnik ima pravo na raskid ugovora bez naknade do 30.06.2022. godine. A isti će te odgovor dobiti i od njihove službe za korisnike na besplatnom telefonu.

Osim A1, cijene od početka srpnja rastu i Telemach korisnicima mobilnih pretplatničkih paketa koje su za aktivaciju dostupne od ožujka 2021. godine.

"Od 2020. do 2022. nismo mijenjali cijene usprkos tržišnim poremećajima uzrokovanim pandemijom i zatvaranjem gospodarstva. Sada, od 1. srpnja 2022., naši najprodavaniji mobilni paketi obogaćuju ponudu novim uslugama, te povećavaju iznos mjesečnih naknada u rasponu 3-8 kn (PDV uključen). Svi ostali mobilni paketi, kao i paketi mobilnog interneta, također povećavaju iznos naknada u istom rasponu. Prosječna stopa povećanja naknada tako je 3,95%, značajno ispod stope inflacije, čime nastavljamo omogućavati sadržajno i cjenovno najizdašniju ponudu na tržištu", navode u Telemachu.

HAKOM na svojim stranicama navodi pak da su od 1. siječnja 2020. operatori obvezni omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način na koji omogućavaju sklapanje ugovora (npr. elektroničkim putem, putem telefona…) i to bez uvjetovanja načina raskida ugovora načinom sklapanja istog (npr. ako operator korisnicima omogućava sklapanje ugovora putem telefona, onda mora omogućiti raskid ugovora putem telefona i korisniku koji je ugovor sklopio u poslovnici operatora). Ujedno operator mora u općim uvjetima poslovanja navesti sve načine na koje korisnik može raskinuti ugovor te dokumentaciju (podatke) koja je potrebna za identifikaciju korisnika.

Kako DalmacijaDanas saznaje, i Hrvatski telekom se sprema objaviti povećanje cijena svojih usluga. Za koliko, još nije poznato. Time se zatvara krug besmislenosti raskidanja ugovora s teleoperaterima.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike