Iza nas ostala su dva tjedna predizborne kampanje, koja je ujedno
i najkraća u povijesti suvremene Hrvatske. Bilo je negdje i plesa
i veselja i rukovanja i iznenađenja i oduševljenja.
Bilo je tu svega, od pjesme i plesa preka rukovanja do
iznenađenja i oduševljenja. No, ipak mnogi tvrde kako je ovo bila
najdosadnija kampanja do sada.
"Mislim da je bila jednako sadržajna ili nesadržajna kao
prethodne kampanje, ona formalno bila najkraća, ali zapravo
počela još početkom ove godine", izjavio je politički analitičar
Višeslav Raos.
Koliko je tko uspio, doznat će se vrlo brzo. Neki se možda
predomisle u zadnji trenutak, a možda im pomogne i lijepo
vrijeme. Sunce će zasjati na kontinentu, ali u Dalmaciji se u
nedjelju očekuje kiša.
Zanimljivo da neka istraživanja pokazuju da zbog lošeg vremena
lijevo orijentirani birači često ostaju doma, dok to neće omesti
desno orijentirane.
"Svakako možemo reći da su obično birači desnih političkih opcija
discipliniraniji i na to računa HDZ, da ima stabilno biračko
tijelo. S druge strane, Kukuriku se obraća svim građanima i
računaju na visoku izlaznost", pojasnio je Raos.
No, u svakom slučaju građani bi trebali obaviti svoju građansku
dužnost, a na to poziva i predsjednik.
"Koristim ovu zadnju da pozovem građane da zaista izađu na izbore
i sami odluče o svojoj sudbini, jer ako to ne učine umjesto njih
će to učiniti neki drugi glasači", rekao je Ivo Josipović.
A onda više nema povratka, jer ono što izaberemo, gledat ćemo
iduće četiri godine.
Za nešto malo više od 36 sati građani Hrvatske će na birališta. Državljani u dijaspori samo što nisu krenuli. Predsjednik je pozvao građana da iskoriste pravo glasa, a i vrijeme će ići na ruku jer se prognozira neuobičajeno toplo.