obećanja i radovanja / Je li Bandić svojim spotovima podcijenio inteligenciju birača ili baš šašavo osvaja srca?

Image
Foto: Screenshot: YouTube

Nakon što je 'delao kao konj', 'popio svu vodu kao žaba', u ovom izbornom ciklusu 'radi više i od Japanaca'. Jesu li se građani Hrvatske poistovjetili s marljivom nacijom Istoka

25.8.2016.
14:28
Screenshot: YouTube
VOYO logo

Dok velike stranke svoje predizborne kampanje ove godine štedljivo vode bez promotivnih spotova i velikih billboarda, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić na nekoliko platformi nastoji se nametnuti kao idealan kandidat za budućeg premijera.

Osim velikih plakata s heštegom Premijer, Bandićev tim je objavio nekoliko promidžbenih spotova na YouTubeu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što je 'delao kao konj', 'popio svu vodu kao žaba', u ovom izbornom ciklusu 'radi više i od Japanaca'. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Perpetuirajući stereotipe, Bandić se nastojao približiti takozvanom malom čovjeku uvjeravajući ga videjima sumnjive produkcijske kvalitete da on radi čak i kada se Japanci odmaraju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema njegovoj retorici, ako on postane "gradonačelnikom Hrvatske", obrazovanje i zdravstvo će biti javno financirano, a Slavonija će hraniti daleki Japan. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čini se kao da je pomalo trash videima hinjene šašavosti podcijenio inteligenciju glasačkog tijela. Pitanje jest jesu li se građani i građanke Hrvatske poistovjetili s marljivom nacijom Dalekog Istoka i vjeruju li iskrenom Bandiću koji tvrdi da se ne predaje čak ni kada ga zatvore. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo