Konkurencija u svijetu autoosiguranja u Hrvatskoj nikada nije bila jača, pa su od početka godine sve osiguravajuće kuće krenule s reklamnim kampanjama u kojima se osiguranicima nude razni bonusi, popusti i dodatne usluge. Uz to, mnoge od njih, kako bi zadržale postojeće klijente, nude svoj proizvod preko telefona, a ovom prilikom, upozorava Glas Slavonije, nude i ono što u ponudi nemaju.
Lažima mame klijente da uzmu njihov proizvod
''Telefonski su mi ponudili policu po posebnoj cijeni koja je kao nagrada za moju osmogodišnju vjernost za stotinjak kuna jeftinija od cijene koju sam inače plaćala. Uz to, obećano mi je da, ako ostanem njihov klijent, sljedeće godine, za deset godina vjernosti dobivam poseban bonus koji će cijenu police umanjiti za još dodatnih stotinjak kuna. No, na dan isteka lanjskog autoosiguranja u poslovnici me dočekalo neugodno iznenađenje.
Polica koju su mi nudili po sniženoj cijeni nije se mogla ugovoriti ako uz nju ne ugovorim i još neko dodatno osiguranje koje me koštalo točno onoliko koliko je iznosio moj tzv. nagradni popust! Ljutita, ali zatečena u situaciji u kojoj mi za par sati istječe osiguranje, a radno vrijeme počinje za 15 minuta, policu sam ipak kupila, ali duboko ogorčena'', ispričala je Osječanka za Glas Slavonije, koja je slučaj prijavila i savjetovalištu za potrošače “Potrošačkog foruma” iz kojega objašnjavaju kako ovakvo ponašanje osiguravajućih kuća nije usamljeni slučaj, kao i da nije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Naime, praksa nekih agenata da se potrošaču “serviraju” netočne informacije koje ga potiču da donese odluku o kupnju koju inače ne bi donio sve je češća pojava, zato treba biti posebno oprezan pri odluci.
http://www.glas-slavonije.hr/241021/3/Nude-police-autoosiguranja-agresivno-zavaravajuce-i-uz-izmisljene-nagrade-i-bonuse