IZGRADNJA NIJE NI POČELA, A PROBLEMI SU VEĆ TU: /

Nepoznata tvrtka u stečaju zaustavila gradnju najskuplje ceste u Hrvatskoj

Image
Foto: Screenshot: Youtube/studiohrg

Procijenjena vrijednost izgradnje 2997 metara ceste je 461 milijun kuna bez PDV-a, a žalbu za natječajnu dokumentaciju podnijela je riječka tvrtka Nekretnine Medulin

3.10.2019.
14:59
Screenshot: Youtube/studiohrg
VOYO logo

Hrvatske ceste 11. listopada neće otvoriti ponude za gradnju ceste D403 od Škurinja do Luke Rijeka, jer je tvrtka Nekretnine Medulin u ponedjeljak Državnoj komisiji za kontrolu javne nabave uputila žalbu na natječaju dokumentaciju i tako prisilila HC da zaustavi provedbu javne nabave do nove odluke DKOM-a.

D403 je cesta duga 2997 metara, a procijenjena vrijednost građevinskih radova je 461 milijun kuna bez PDV-a. Projekt je financiran iz europskih fondova iz kojih je već osigurano 442 milijuna kuna, dok će država podmiriti nešto manje od 80 milijuna. Titulu najskuplje ceste u Hrvatskoj zaslužila je zbog toga jer će na njoj biti jedan tunel, tri vijadukta, ukupne duljine 1779 metara, a uz to je potrebno izgraditi i 1410 metara potpornih zidova. Izgradnjom ove ceste namjerava se povezati čvor Škurinje i zapadni dio riječke luke, a uz to smanjit će se zagušenje i povećati sigurnost prometa u centru grada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U rukama Rusa

No, to će biti moguće tek kada se riješi žalba Nekretnina Medulin, inače potpuno nepoznate tvrtke koja je u stečaju te nema niti jednog zaposlenika. Novinari portala Novac.hr otkrili su kako je sjedište te tvrtke u Rijeci, a prema sudskom registru osnivačica je Natalia Liapčenkova, dok je Marija Jukopila ovlaštena za zastupanje. Obje su ruske državljanke koje, prema podacima, žive na istoj adresi u gradu Elektrostalu, nekoliko desetaka kilometara udaljenom od Moskve. Njih dvije su tvrtku preuzele 17. kolovoza 2017. od Rusa Anatolija Kiriljina.

Uz spomenute Ruskinje kao član uprave ove tvrtke navodi se i jedan od najpoznatijih stečajnih upravitelja, Ivan Gjurišić. Tvrtka je prijavljena za širok spektar djelatnosti, a među njima i za čišćenje objekata i ugostiteljstvo. Prije dvije godine je zabilježila prihod od 457.200 kuna i gubitak od 179.500 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već viđen scenarij

Ljude iz građevinskog miljea ovo podsjeća na scenarij iz javnog natječaja za izgradnju Pelješkog mosta i omiške obilaznice. Tada su žalbe podnosile također nepoznate tvrtke Snaga vjetra, Lipov gaj i Novo doba, koje kasnije nisu davale ponude na natječaj. Izvori iz struke kažu kako je i ovdje najvjerojatnije riječ o žalbi uime neke jake građevinske tvrtke, koja je zakasnila s ponudom ili se ne želi javno eksponirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo