Podsjetimo, Marin je htio kupiti bademe i otkrio da je početno stanje vage umjesto na nuli bilo na 0,108 kilograma.
''Slučaj koji je kupac objavio na svom Facebook profilu može se dogoditi na svim digitalnim vagama kada kupci slučajno zablokiraju vagu, a za što je dovoljno pomaknuti pliticu vage, staviti preveliku težinu ili slično te se vaga može “izbaciti iz nule“ i pokazivati pogrešnu težinu što je u praksi moguće. U takvim slučajevima potrebno je resetirati vagu što je naša djelatnica i učinila'', rekli su iz trgovine, piše Jutarnji list.
Korektne naprave
Navodi kupca da se “reklamama sakriva stanje vage“ su potpuno netočni, tvrde u toj trgovini, budući da u trenutku stavljanja robe na vagu i rada s vagom nije moguće aktiviranje reklama, odnosno, reklame su vidljive do aktivacije vage.
''Uz to, težina je vidljiva na ekranu vage te zaista ne možemo govoriti o bilo kakvoj namjeri zakidanja kupaca. Sve vage za voće i povrće podešene su da imaju taru od dva grama, što znači da se težina na vagi umanjuje i za težinu vrećice, a sve u svrhu maksimalne korektnosti prema našim kupcima'', ističu u tom trgovačkom lancu.
Prijavite vage
Tvrde kako su upravo zbog ovakvih mogućih situacija njihovi djelatnici uvijek dostupni kupcima, a kako bi svako pitanje riješili na licu mjesta i na zadovoljstvo kupca.