Kažu, od početka ove godine imali su nekoliko prekida fiksne veze po nekoliko dana, što im otežava komunikaciju s obitelji u Njemačkoj, ali i poskupljuje komunikaciju budući da moraju koristiti mobilne telefone.
Da problema ima potvrdila je za Novi list i Toda Toić iz Vodica, koja kaže da svako nevrijeme, jača kiša ili vjetar iskopčaju fiksne telefone, a kako se to događa godinama, već se i pomirila s tim da to nikad neće ni biti riješeno.
"Priča s kvarovima se ponavlja godinama, nakon što prijavimo kvar, pošalju kooperante, oni nekad uspiju kvar popraviti odmah, a nekad ne jer je problem što mreža ne funkcionira, a tko god dođe na teren ima svoju teoriju o razlozima kvarova. Plaćamo uslugu koja je ili u prekidu ili ima smetnje", komentirala je sugovornica.
U HT-u traže 'optimalna tehnička rješenja'
Na pitanje postavljeno HT-u o tome koji su razlozi učestalih prekida, zašto korisnici bez fiksne linije ostaju i po nekoliko dana, te zašto ne nađu trajno rješenje, odgovaraju diplomatski.
"Na navedenom području telekomunikacijska usluga realizira se putem zračne mreže te su, posebno tijekom zimskog razdoblja, moguće smetnje uzrokovane nepovoljnim vremenskim prilikama. Udari groma te olujni vjetar najčešći su uzrok otežanog pružanja usluge. Prilikom svake prijave smetnje, naši djelatnici u najkraćem mogućem roku izlaze na teren te rade na sanaciji i otklanjanju poteškoća. Također, poduzimamo i dodatne aktivnosti te kontinuirano analiziramo stanje na terenu, kao i optimalna tehnička rješenja uz koja bi se smetnje na tom području minimalizirale. Iskreno se ispričavamo svim korisnicima koji su imali eventualnih neugodnosti zbog poteškoća u pružanju usluge", poručili su iz Odjela za odnose s javnošću Hrvatskog Telekoma.