Razočaranje proizvodom koji ste tek kupili može završiti i zadovoljstvom! Povrat novca je moguć, samo pod kojim uvjetima - zna malo naših građana!
Za potrganu majicu ili primjerice mobitel imate pravo dobiti povrat novca u trgovini. Ali za onaj proizvod koji vam se iz bilo kojeg drugog razloga ne sviđa - ne. Tako kaže hrvatski zakon.
"U slučaju materijalnog nedostatka koji je uočena na proizvodu, potrošači imaju pravo povrat novca. Samo u slučaju materijalnog nesdostatka, sve ostalo je na dogovoru između trgovca i potrošača", izjavio je Igor Vujović, predsjednik Društva 'Potrošač'.
Taj dogovor ovisi o dobroj volji trgovca.
"U Europskoj uniji je stalo trgovcu do potrošača, naši trgovci se isto počinju privikavati, tako da se može naći kod nas trgovac koji vam ipak može zamijeniti ili vratiti novac ako vi to od njega zahtijevate", dodaje Vujović.
Upornost i dosađivanje očito je efikasan način u praksi, no iz Društva Potrošač savjetuju pismeno obraćanje!
"Pisanu reklamaciju podnijeti trgovcu kao što smo rekli gdje ima trgovac obvezu unutar 15 dana nam odgovoriti obavezno, odgovoriti pisano, ukoliko i dalje nismo zadovoljni s odgovorom i smatramo da su naša potrošačka prava prekršena u tom slučaju se možemo obratiti isto pisano, tržišnoj inspekciji ili nadležnim sudovima časti".
Možda vam se ova procedura čini kompliciranom. Ovisno o tome koliko vam je drag vaš novac. A u tom slučaju nećete nasjesti na internet prodaju koja bombastično jamči povrat novca.
"Posebno s proizvodima za mršavljenje, prouvodi razno razni koji utječu na naše zdravlje. Tu moraju biti jako oprezni, tu zakon nije ulazio u takve detalje, ali to je čista prevara, laž i obmana".
Ne vjerujte svemu što pročitate na internetu. Ako zvuči predobro da bi bilo istinito, onda vjerojatno i jest!