ISTINU I NEPRISTRANOST SMETNULI S UMA: /

Evo kakve su naputke za izvještavanje dobili urednici na HRT-u

Image

Za jensensku shemu, od urednika HRT traži se više 'pozitivnih emocija' pa se tako i od urednika informativnog programa traži 'način prezentacije sadržaja treba buditi optimizam'.

3.6.2017.
12:59
VOYO logo

Članak 7. Zakona o Hrvatskoj radioteleviziji navodi: "HRT je dužan trajno, istinito, cjelovito, nepristrano i pravodobno informirati javnost o činjenicama, događajima i pojavama u zemlji i inozemstvu od javnog interesa".

Image
'NA ŽALOST, RIJEKA JE POBIJEDILA': /

Novinari HRT-a za vrijeme prijenosa finala Kupa iz Varaždina napravili neviđeno skandalozan gaf

Image
'NA ŽALOST, RIJEKA JE POBIJEDILA': /

Novinari HRT-a za vrijeme prijenosa finala Kupa iz Varaždina napravili neviđeno skandalozan gaf

S druge strane, Nives Bilić, pomoćnica v.d. glavnog urednika Prvog programa HRT-a Bruna Kovačevića urednicima produkcijskih odjela, od zabave i dokumentarnog programa, pa do programa za mlade i informativnog programa poslala je preporuku da "Način prezentacije sadržaja treba buditi optimizam, jačati samopouzdanje i samosvijest gledatelja, graditi povjerenje među ljudima i pozitivne emocije."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim preporuke, koja od urednika traži da sve, pa valjda i središnji Dnevnik, oboje ružičasto, preporuka ih podsjeća i na njihove birokratske obveze: Tako se od njih traži da za svaku emisiju u jesenskoj shemi moraju razraditi "Bible". Obzirom da ga se nisu trudili prevesti, kako piše Novi list, za pretpostaviti kako se radi o famoznim BBC-ijevskim knjigama koje se vežu uz velike i važne projekte i u kojima je do tančina sve razrađeno.

Glavni urednik preporučuje i da svaka emisija ima interakciju s publikom, preko društvenih mreža, sms-a, telefona.... Napominje i će gledanost koju postave uz pojedine projekte biti ona koju moraju ispuniti, te samo njihova obaveza. Što u slučaju da gledanost podbaci, ova preporuka ne precizira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo