ISPRAVAK TEKSTA /

Turistička zajednica dala HDZ-ovki da za njih zakupi medije, a ona uporno birala i zakupila svoj web portal

Image
Foto: Pixsell, Miranda Cikotić/Ilustracija

Sukladno Zakonu prenosimo ispravak gospođe Maje Zlokić

21.10.2022.
14:20
Pixsell, Miranda Cikotić/Ilustracija
VOYO logo

Nakon što je na Net.hr-u 12. listopada objavljen tekst pod naslovom I TO SVE BEZ NATJEČAJA / Turistička zajednica dala HDZ-ovki da za njih zakupi medije, a ona uporno birala i zakupila svoj web portal, reagirala je gospođa Maja Zlokić.

Sukladno Zakonu, ispravak gospođe Zlokić prenosimo u cijelosti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Informacije koje su iznesene na internetskim stranicama-portalu net.hr u objavi na sljedećem linku: https://net.hr/danas/hrvatska/turisticka-zajednica-dala-hdz-ovki-da-za-njih-zakupi-medije-ona-zakupila-svoj-web-bd2c7104-4a3a-11ed-8183-920cc2a0192d u tekstu naslova „I TO SVE BEZ NATJEČAJA / Turistička zajednica dala HDZ-ovki da za njih zakupi medije, a ona uporno bîrala i zakupila svoj web portal“ autor Danas.hr, u cijelosti su neutemeljene.

U spornom se tekstu u bitnome navodi kako je gospođa Maja Zlokić u 11 godina poslovanja s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije zakupljivala oglasni prostor jedino na vlastitom „web portalu“, da je za to uzimala proviziju, a da pored toga za svih 11 godina nije zakupila niti jedan drugi domaći medij osim vlastitog. Nadalje se ističe kako je njezin „web portal“ „HotSpots“ sve isplate ugovarao bez natječaja dok se izvan pravilnog konteksta navodi kako je na poslove koje je obavljala gospođa Maja Zlokić utrošeno milijun i pol kuna, a da je ona jedina stalno zaposlena u obrtima preko kojih se radio posao zakupa medija za Turističku zajednicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog objektivnog informiranja i interesa javnosti, vezano za gore istaknute navode napominjemo kako gospođa Maja Zlokić putem udruga ili trgovačkih društava kojih je vlasnica ili odgovorna osoba, s Turističkom-zajednicom Splitsko-dalmatinske županije uspješno posluje već 12 godina.

U istom periodu, naznačenim društvima ili udrugama od strane iste Turističke zajednice isplaćen je iznos od 1.590.123 kuna-iznos s uključenim PDV-om. Dakle, suprotno narativu spornog teksta, predmetni iznos u naznačene svrhe društvima ili udrugama putem kojih posluje gospoda Maja Zlokić nije isplaćen u kratkom periodu niti je nezakonito stečen, nego isplaćivan za poslovanja u trajanju od 12 godina, a koje poslovanje je bilo u cijelosti zakonito.

Bitnim ističemo kako je notorna neistina da je gospođa Maja Zlokić od domaćih medija zakupljivala oglasni prostor isključivo na „vlastitom web portalu“ i pratećem turističkom vodiču „HotSpots“, obzirom je laka provjerljiva činjenica da su predmetni ugovori vezano za isto rađeni preko Udruženog oglašavanja za oglašavanje na domaćem tržištu te su u cijelosti izvršeni u suradnji s „Telegram media grupom“ i internetskim portalom „ www.net.hr “ čiji su zakupci su bila društva putem kojih je poslovala gospoda Maja Zlokić.

Bitnim se ističe da društva putem kojih je poslovala gospoda Maja Zlokić nikad nisu naplaćivala proviziju za oglašavanje u vlastitom mediju, nego isključivo oglasne pakete - objave članaka na hrvatskom i engleskom jeziku u tiskanom vodiču „ Croatia Hot Spots “ i na portalu „www.croatia-hotspots.co“ i „www.hotspots.net.hr“. Po broju objava se kreirala cijena a što su naručitelji birali sami.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored toga, netočno je da je u poslovnim subjektima gospođe Maje Zlokić i „Udruge Dalmatia Event“ zaposlena samo gospoda Maja Zlokić. Međutim, točno je da je u obrtu „Magoo studio“ zaposlena Maja Zlokić te da je Udruzi zaposlena još jedna osoba na puno radno vrijeme, dok u okviru rada projekta „Hot Spots“ sudjeluju tri novinara-stalna suradnika, koji u rade na uređivanju istog internetskog postala temeljem autorskih ugovora i vlastitih obrta. Do sada je na portalu objavljeno preko 4500 članaka na temu turizma na hrvatskom i engleskom jeziku.

Pored toga, u istom se tekstu pokušavaju umanjiti i obezvrijediti poslovni uspjesi gospode Maje Zlokić, te stoga napominjemo kako je program Udruženog oglašavanja bio program koji je provodila HTZ u suradnji sa Županijskim i lokalnim turističkim zajednicama, a koji su samostalno birali medije na hrvatskom i stranom tržištu u kojima se žele oglašavati. Predmetni iznos iz Udruženog oglašavanja za strano oglašavanje koji se spominje u spornom tekstu u cijelosti je uplaćen za zakup medija na stranom tržištu. Zakup medija se vršio na engleskom, francuskom, češkom, poljskom, slovačkom, američkom te španjolskom tržištu u medijima Nat Geo Traveler France, Conde Naste Spain, Nat Geo UK, Nat Geo Poland, Square Mile, Conde Naste USA, Travel Digest, Lonely Planet Uk i Lonely Planet Poljska, Delo Slovenija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neistiniti su nadalje navodi da su svi poslovi koji se spominju u spornom tekstu a razaznajemo da se odnose na „Magoo studio“ i „Hot Spots studio“ vezano za organizaciju konferencija i edukacija ugovoreni bez natječaja, obzirom je lako provjerljiva činjenica da je svaki natječaj vezano za isto proveden sukladnoj zakonskoj proceduri te je svaka navedena konferencija i edukacija dobila potporu putem natječaja.

U spornom se tekstu na podrugljiv način pokušava predstaviti projekt „Međunarodni skup influencera“ koji je rađen pod rukovodstvom gospođe Maje Zlokić, iako je činjena da je isti projekt bio iznimno uspješan obzirom je medijski doseg procijenjen na 21 milijun pregleda, 6,7 milijuna kuna novčane vrijednosti dok je isti projekt koštao ukupno 278.000,00 kuna i na njemu su sudjelovali inozemni i domaći „influenceri“.

Dakle, suprotno navodima iz spornog teksta navodimo kako gospoda Maja Zlokić kao i društva i udruge putem kojih je poslovala ili posluje nikada nisu poslovali nezakonito, nisu ispostavljali bilo kakve fiktivne usluge niti su u svome poslovanju ostvarili bilo kakvu nepripadnu imovinsku korist.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo