INCIDENT NA OKRETIŠTU REMIZA: /

'ZET-ovac je urlao na djedicu i rekao mu da ga može prijaviti - Bogu!'

Image
Foto: Ilustracija: Davor Visnjic/PIXSELL

U Zagrebu je na okretištu tramvaja Remiza jučer ujutro došlo do incidenta.

17.5.2016.
21:17
Ilustracija: Davor Visnjic/PIXSELL
VOYO logo

Ona je u tom trenu čekala da uđe u tramvaj, a zbog velike gužve, kaže, to je potrajalo. "Stariji gospodin je stvarno bio sitnije građe i nije djelovao kao da ga napada. Zetovac je urlao: 'Stara komunjaro! Stara komunjaro!' To je bilo jako agresivno", prepričava čitateljica. Stariji gospodin je stajao metar i pol od kućice u kojoj boravi spomenuti prometnik, ruke je imao na prsima i lagano se tresao.

'Prijavi me i Bogu, Prijavi me i Bogu!'

Na povike službenika ZET-a tiho je odgovorio kako će ga prijaviti nadležnima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Na to je zetovac još više poludio i cijela Remiza je čula kako urla: 'Prijavi me i Bogu, Prijavi me i Bogu!' Dosta me zasmetalo to. Većina putnika se pogledavala, nitko se nije usudio reagirati, jer spomenuti prometnik je dosta krupan", kaže čitateljica.

Sve se završilo tako da je zetovac naglo otišao u kućicu, dao signal za polazak tramvaja i zalupio vratima. "Taman sam ušla u tramvaj kada je zalupio vratima. Tako se sve prekinulo kad je tramvaj krenuo. Uspjela sam samo vidjeti da stariji gospodin odlazi prema autobusnim terminalima. Na žalost, ne znam niti njegov identitet ni zašto je do sukoba došlo", kaže čitateljica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oglasio se i ZET

Cijeli događaj ponukao ju je da uputi službeno pismo ZET-u, njihovu etičkom povjerenstvu i Odnosima s javnošću.

Iz ZET-a su joj danas ujutro poslali kratki, generički odgovor koji prenosimo u cjelosti.

Poštovana,

izražavamo žaljenje ukoliko ste dovedeni u neugodnu situaciju prilikom putovanja. Prema unaprijed određenoj proceduri, nadležna će služba upozoriti prometnika tramvaja na što pristupačniji odnos prema korisnicima prijevozne usluge. Imperativ svakog prijevoznika je zadovoljstvo korisnika uslugom, a svakodnevno se radi na podizanju kvalitete prijevozne usluge i to na svim razinama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz tog razloga, iznimno su nam važne informacije koje zaprimimo s terena jer samo spomenutom međusobnom suradnjom putovanje možemo učiniti ugodnijim, a izravno možemo utjecati i na eventualne propuste u radu prometnih djelatnika. Zahvaljujemo Vam na razmišljanjima, informacijama i iskazanom interesu za dijalogom. Nadamo se kako će sljedeća putovanja proteći bez neugodnosti i poteškoća.

Srdačan pozdrav!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike