U posljednjih 10 godina maloprodajna mreža se ubrzano modernizira kroz kapitalna ulaganja te unapređenje kvalitete putem novih proizvoda i usluga za kupce", priopćeno je iz INA-e.
Radnicima INA Maloprodajnih servisa će se od travnja povećati mjesečna primanja i do 25 posto. Rezultat je to kolektivnih pregovora između INA MS-a, Sindikata naftne djelatnosti-INAŠ i Sindikata naftnog gospodarstva.
"Radnicima u najnižim i srednjim platnim razredima povećat će se
mjesečna primanja za 14 - 25 % kroz povećanje osnovne mjesečne
plaće i uvođenje mjesečnog dodatka, dok se za radnike u višim
platnim razredima i voditelje uvodi mjesečni dodatak. Uvodi se i
novi sustav stimulacije s ciljem povećanja prodaje i adekvatnog
nagrađivanja najboljih radnika. Novim sustavom stimulacija
radnici će moći ostvariti viši iznos kvartalne stimulacije kroz
višu stopu bonusa i veći postotak isplate bonusa. Pored toga,
svim INA MS radnicima bit će u ožujku isplaćena i dodatna nagrada
u iznosu od 1.000 kuna neto.
Već krajem prošle godine, radnicima u cijeloj INA Grupi je, uz
isplatu prigodnog dara povodom Božića u neto iznosu od 1.000 kn,
isplaćen i dodatni neto iznos od 1.000 kuna. INA MS svojim
radnicima osigurava niz dodatnih materijalnih i nematerijalnih
pogodnosti koje ulaze u ukupni kompenzacijski paket, kao što su:
božićnica u iznosu od 1.000 kuna, regres u iznosu od 1.500 kuna,
božićni dar za djecu u iznosu od 600 kuna po djetetu, Uskrsnica u
iznosu od 600 kuna, sistematski pregledi, široka polica dodatnog
zdravstvenog osiguranja te brojne druge pogodnosti. Osim toga,
posebna pažnja pridaje se edukaciji i razvoju radnika. Posljednje
dvije godine, podsjeća
Poslovni dnevnik, provodi se program „Osmijeh“ putem
kojeg se radnici usavršavaju u području unaprjeđenja kvalitete
usluge, razvoja prodajnih i komunikacijskih vještina i brige o
kupcu.
''Ljudi su presudni za uspjeh naše kompanije i njihovo
zadovoljstvo nam je važno. Želimo im pružiti bolje uvjete rada
kako bismo ih nagradili i dodatno motivirali. Na tržištu koje se
neprestano mijenja, naš je fokus na inovativnosti poslovanja s
ciljem zadovoljavanja potreba i zahtjeva naših kupaca. U tom
smislu kontinuirano razvijamo nove proizvode i usluge, a tu i
naši radnici imaju ključnu ulogu. Zadovoljan radnik za nas znači
i zadovoljnog kupca“, izjavio je direktor INA Maloprodajnih
servisa Borko Buturac.
Na maloprodajnim mjestima zaposleno je oko 2.500 radnika. U
tijeku je natječaj za sezonske radnike(Portal za zapošljavanje)
jer se svake godine tijekom turističke sezone zapošljavaju novi
radnici koji, po završetku sezone, imaju priliku postati stalni
Inini zaposlenici.
INA Grupa upravlja najvećom moderniziranom maloprodajnom mrežom u
regiji koja trenutno broji 500 maloprodajnih mjesta koje dnevno
posjeti oko 200.000 kupaca. U posljednjih 10 godina maloprodajna
mreža se ubrzano modernizira kroz kapitalna ulaganja te
unapređenje kvalitete putem novih proizvoda i usluga za kupce",
priopćeno je iz INA-e.