U DOGOVORU SA SINDIKATIMA /

INA od travnja povećava plaće radnicima i do 25 posto, a stiže i atraktivna novčana nagrada

Image
Foto: Robert Anic/PIXSELL

Ljudi su presudni za uspjeh naše kompanije i njihovo zadovoljstvo nam je važno, poručili su iz Ine

12.3.2019.
13:26
Robert Anic/PIXSELL
VOYO logo

U posljednjih 10 godina maloprodajna mreža se ubrzano modernizira kroz kapitalna ulaganja te unapređenje kvalitete putem novih proizvoda i usluga za kupce", priopćeno je iz INA-e.

Radnicima INA Maloprodajnih servisa će se od travnja povećati mjesečna primanja i do 25 posto. Rezultat je to kolektivnih pregovora između INA MS-a, Sindikata naftne djelatnosti-INAŠ i Sindikata naftnog gospodarstva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radnicima u najnižim i srednjim platnim razredima povećat će se mjesečna primanja za 14 - 25 % kroz povećanje osnovne mjesečne plaće i uvođenje mjesečnog dodatka, dok se za radnike u višim platnim razredima i voditelje uvodi mjesečni dodatak. Uvodi se i novi sustav stimulacije s ciljem povećanja prodaje i adekvatnog nagrađivanja najboljih radnika. Novim sustavom stimulacija radnici će moći ostvariti viši iznos kvartalne stimulacije kroz višu stopu bonusa i veći postotak isplate bonusa. Pored toga, svim INA MS radnicima bit će u ožujku isplaćena i dodatna nagrada u iznosu od 1.000 kuna neto. 

Već krajem prošle godine, radnicima u cijeloj INA Grupi je, uz isplatu prigodnog dara povodom Božića u neto iznosu od 1.000 kn, isplaćen i dodatni neto iznos od 1.000 kuna. INA MS svojim radnicima osigurava niz dodatnih materijalnih i nematerijalnih pogodnosti koje ulaze u ukupni kompenzacijski paket, kao što su: božićnica u iznosu od 1.000 kuna, regres u iznosu od 1.500 kuna, božićni dar za djecu u iznosu od 600 kuna po djetetu, Uskrsnica u iznosu od 600 kuna, sistematski pregledi, široka polica dodatnog zdravstvenog osiguranja te brojne druge pogodnosti. Osim toga, posebna pažnja pridaje se edukaciji i razvoju radnika. Posljednje dvije godine, podsjeća Poslovni dnevnik, provodi se program „Osmijeh“ putem kojeg se radnici usavršavaju u području unaprjeđenja kvalitete usluge, razvoja prodajnih i komunikacijskih vještina i brige o kupcu. 

''Ljudi su presudni za uspjeh naše kompanije i njihovo zadovoljstvo nam je važno. Želimo im pružiti bolje uvjete rada kako bismo ih nagradili i dodatno motivirali. Na tržištu koje se neprestano mijenja, naš je fokus na inovativnosti poslovanja s ciljem zadovoljavanja potreba i zahtjeva naših kupaca. U tom smislu kontinuirano razvijamo nove proizvode i usluge, a tu i naši radnici imaju ključnu ulogu. Zadovoljan radnik za nas znači i zadovoljnog kupca“, izjavio je direktor INA Maloprodajnih servisa Borko Buturac

Na maloprodajnim mjestima zaposleno je oko 2.500 radnika. U tijeku je natječaj za sezonske radnike(Portal za zapošljavanje) jer se svake godine tijekom turističke sezone zapošljavaju novi radnici koji, po završetku sezone, imaju priliku postati stalni Inini zaposlenici.

INA Grupa upravlja najvećom moderniziranom maloprodajnom mrežom u regiji koja trenutno broji 500 maloprodajnih mjesta koje dnevno posjeti oko 200.000 kupaca. U posljednjih 10 godina maloprodajna mreža se ubrzano modernizira kroz kapitalna ulaganja te unapređenje kvalitete putem novih proizvoda i usluga za kupce", priopćeno je iz INA-e.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo