I zeleno može biti biznis. Zapravo za mnoge je to već i postao. Ako niste znali postoji hotel u kojem možete ostaviti svoje biljke kada idete na odmor, biljke se sve češće i iznajmljuju za različita događanja, a sve je više na cijeni i plant stajling.
Što to uopće znači i tko su kreativci koji su ljubav prema biljkama i zemlji pretvorili u posao?
Nakon 10 godina veleprodaje, u maloprodaju cvijeća krenuli su usred korone. Specijalizirali su se za aranžmane i bukete od suhog cvijeća, organiziraju radionice, uređuju interijere. I nude hotel za biljke. Dan čuvanja košta od 4 do 8 kuna, a svojim zelenim ljepoticama možete priuštiti i Wellness.
„Mi nudimo prvenstveno ljeti, recimo, što je novo na našem tržištu, njegu i čuvanje bilja, kao hotel za bilje. Za ljude koji su emocionalno vezani za svoje biljke i koji im žele pružiti najbolju skrb dok su na godišnjim odmorima. Također, dajemo bilje u najam za evente, različite proslave, i to se pokazalo isto jako zgodno“, izjavila je Kristina Poljanić, vlasnica cvjećarnice.
Kažu – "Radimo sve što volimo!" Uspjeli su, i dalje se
šire.
A ovoj ekipi posao se, kažu, dogodio odjednom. Sve je krenulo od
čašica zemlje s različitim izborom sjemena iz kojih i oni s vrlo
malo životnog prostora mogu uzgojiti začinsko bilje, salatu ili,
primjerice, cherry rajčice.
„Nekako smo to prvo radili usputno, onako hobistički... Upiti su
postali sve češći i redovitiji, mi smo postali sve frustriraniji
sa svojim dotadašnjim poslovima, načinom života i to, i onda je
jednostavno bilo – OK, jel to sad to?! Jel skačemo u
nepoznato?!“, poručila je Marina Andrijašević,
poduzetnica.
Krenuli su s četvero zaposlenih. Četiri godine poslije već ih je
osmero stalnih, uz još cijeli niz povremenih suradnika.
Prvenstveno se bave ozelenjivanjem stambenih i poslovnih prostora, tzv. plant stylingom.
„Nije da mi samo dođemo i, što se tiče plant stylinga, nije samo
da dođemo i posadimo te biljke i odemo doma, pokupimo ajmo reći
novac. Nego nekako kroz cijeli taj rad želimo educirati naše
klijente i želimo da te biljke i taj neki suživot ljudi koji će
biti okruženi s biljkama nekako pozitivno utječe jedno na druge“,
kazao je Tomislav Štrkalj, poduzetnik.
Pogled u budućnost za njih je svakako zelen.
„Samo želimo raditi na tome da budemo sve bolji u ovome čime se bavimo, što god to uključivalo, što može biti uređenje ureda, izrada terarija, ili neka radionica ili konzultacije“, poručuje Leon Božić, poduzetnik.
„Grozna korona je u početku bila grozna, ali u konačnici smo pomoću nje dobili neko vrijeme u kojem smo ostvarili svoje nekakve želje i maštanja vezana za daljnji tok karijere“, rekla je Kristina Poljanić, vlasnica cvjećarnice.
„Volimo maštati. Vidimo se da radimo s jednakim entuzijazmom, da
možemo biti jednako neopterećeni, i da se vodimo uvijek zapravo
više osjećajem nego nekakvim tablicama. Tako nekako izgleda
idealan svijet“, poručila je Marina
Andrijašević, poduzetnica.
A vi? Imate poslovnu ideju koja vas već dugo kopka, a čini se
neostvarivom?! Zašto ne biste pokušali baš sada?!