KONCERTI, POPUSTI I DRUŽENJA S GLAZBENICIMA /

I Hrvatska je proslavila međunarodni Dan prodavaonica ploča

Image
Foto: Promo fotografija

Prodaja vinila u 2015. je porasla za čak 39,5 posto u odnosu na prethodnu godinu

18.4.2016.
11:31
Promo fotografija
VOYO logo

Hrvatski diskografi u subotu 16. travnja u svojim CD shopovima diljem Hrvatske obilježili su međunarodni Dan prodavaonica ploča (Record Store Day).

Pod zajedničkim krovom Hrvatske diskografske udruge u cijeloj zemlji specijalnim glazbenim izdanjima, prigodnim popustima, druženjem i koncertima u CD shopovima proslavljen je dan posvećen vinilima, koji su ove godine kao ambasadori podržali Matija Dedić i Davor Gobac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Foto: Anita Glavaš

U CD shopu Croatia Recordsa Nova ploča program je krenuo već u jutarnjim satima nastupom Mile Elegović, a uslijedile su Mia Dimišić i Luce koje su oduševile okupljene u Bogovićevoj ulici u Zagrebu.

Image
Foto: Foto: Anita Glavaš

Priča je nastavljena u Dancing Bear CD shopu gdje su nastupili Kim Verson, mladi bend Solarov te Marin Jurić Čivro, finalist prve sezone Voicea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dallas music shop u Rijeci je, pak, ugostio bendove EN FACE, Nord i The Black room.

Brojni posjetitelji uz dobru glazbu pronašli su i željena izdanja po povoljnijim cijenama.

Popusti i akcije u CD shopovima hrvatskih diskografa u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu nastavljaju se i u tjednu koji dolazi, sve do nedjelje 24. travnja, pa tako svi koji to nisu danas učinili još uvijek imaju vremena posjetiti svoju najbližu prodavaonicu ploča ili CD dućan.

Dan prodavaonica ploča obilježava se u cijelom svijetu treću subotu u travnju i zahvaljujući pravim ljubiteljima glazbe i vinilnih izdanja koja doživljavaju svojevrsni 'comeback' i čija prodaja iz godine u godinu raste, uspješno živi već devetu godinu zaredom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema trendu posljednjih nekoliko godina očekuje se i daljnji rast popularnosti vinila, pa je tako samo u Hrvatskoj prodaja ploča u 2015. godini, u odnosu na 2014. porasla za 39,5 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ŽNV
NOVA SEZONA
VOYO logo