Nakon što smo jutros pisali kako je opet pao CEZIH, iz HZZO-a su nam poslali objašnjenje.
"Točno je da trenutno postoje problemi s korištenjem funkcionalnosti e-uputnica i e-recepata u dijelu sustava, međutim nije riječ o padu kompletnog sustava CEZIH (Centralni zdravstveni informacijski sustav Republike Hrvatske), nego o otežanom radu navedenih funkcionalnosti. Radi se na otklanjanju problema te se normalizacija rada očekuje tijekom dana.
Kao što je poznato od petka 26. 7. 2024. do ponedjeljka 29. 7. 2024. trajali su opsežni radovi na modernizaciji sustava CEZIH Zbog optimizacije sustava na novoj platformi koja je trenutno u tijeku te činjenici da se radi o iznimno kompleksnom sustavu, moguće su određene poteškoće u radu dijela sustava dok se radi na optimizaciji koja je pri kraju.
Molimo korisnike sustava CEZIH da prijeđu na način rada koji se koristi u ovakvim okolnostima (rad u papirnatom obliku, odnosno izdavanje uputnica i recepata na papiru), kako bi se osiguralo nesmetano i kontinuirano pružanje zdravstvene zaštite našim osiguranicima.
Ispričavamo svim korisnicima sustava, kao i osiguranicima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) na povremenim poteškoćama. HZZO je operator središnjeg dijela sustava CEZIH, te nije nadležan za njegovo održavanje.
POGLEDAJTE VIDEO: Gršić objasnio kako su riješili problem kvara sustava, ali i zašto je pao CEZIH: 'Kao što znate...'