požuri polako /

HŽ Infrastruktura za RTL o sudbini prometnika koji je zaspao pa vlak nije mogao krenuti. Alkotestiran je

Nakon konduktera koji nije došao na posao, pa strojovođe koji je prespavao dolazak na posao, u HŽ-u imaju i prometnika koji je zadrijemao na poslu...

17.7.2022.
21:00
VOYO logo

Na ulazu u kolodvor sat je pokazivao 7 sati i 40 minuta. Trebao je to biti rutinski prolazak kroz Sveti Ivan Žabno, no kao i na cesti, crveno svjetlo za vlakove znači - nema prolaza. Zeleno daje prometnik, no on kao da je propao u zemlju…

Vlak iz Splita za Osijek, kako kažu iz HŽ-a, ovdje je čekao 26 minuta, no naši izvori tvrde - čekalo se 42 minute. Moglo se krenuti tek kad je signalizaciju promijenio prometnik koji je zaspao u kancelariji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik sindikata prometnika vlakova tvrdi da dvojbi nema, njegov mladi kolega, kako god okrenuli, kriv je za ovu situaciju.

"Propust je dežurnog prometnika vlakova koji je zaspao na poslu i nema tu nikakve fame. Čovjek koji je došao na posao je zaspao i to je propust koji će biti sankcioniran sukladno našem kolektivnom ugovoru i pravilnicima", kazuje Mario Grbešić, predsjednik Sindikata prometnika vlakova Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
samo u HŽ-u /

Vlak čekao na semaforu i čekao. Prometnik za to vrijeme spavao i spavao - ništa mobitel, ništa kucanje

Image
samo u HŽ-u /

Vlak čekao na semaforu i čekao. Prometnik za to vrijeme spavao i spavao - ništa mobitel, ništa kucanje

Iz HŽ Infrastrukture objasnili su nam koja je sudbina uspavanog prometnika:

"Protiv radnika provest će se postupak sukladno Pravilniku o radu i Kolektivnom ugovoru HŽ Infrastrukture d.o.o. Radnik će biti pisano upozoren na propust uz mogućnost otkaza ugovora o radu. Također, radnik se upućuje Komisiji za štete zbog prouzročenog zakašnjenja vlaka. Prometnik je alkotestiran i rezultat je negativan."

Predsjednik sindikata prometnika objašnjava da se ovakvi propusti zapravo rijetko događaju, a da samim radnicima nije lako. Nedostaje radne snage, radi se prekovremeno i rijetko se koriste godišnji u zakonskom roku.

"Posljednjih dana se pokušava od raznih interesnih skupina stvoriti fama da su na željeznici neradnici, da radnici ne rade svoj posao, međutim ono što ću vam reći je da promet na željeznici, na ovakvoj željeznici funkcionira isključivo zbog radnika koji rade u organizaciji prometa, a ne unatoč radnicima koji rade u organizaciji prometa", govori Grbešić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nešto će se uskoro morati promijeniti jer u ovakvoj situaciji nitko nije zadovoljan, najmanje putnici zbog kojih vlakovi i pruge i postoje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo