OKUPILI KLJUČNE AKTERE /

HUDI godišnja skupština: Novi predsjednik i novi planovi za digitalno izdavaštvo u Hrvatskoj

Image
Foto: HUDI Photo Adria

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria, jednoglasno je izabran za novog predsjednika HUDI-ja, a 2024. duboko u temama tehnologija oglašavanja, digitalnih pretplata, digitalnih ulaganje te AI i contenta u hrvatskim medijima

30.10.2023.
13:38
HUDI Photo Adria
VOYO logo

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) na redovnoj godišnjoj skupštini okupila je ključne aktere u digitalnom izdavaštvu u Hrvatskoj, članice HUDI-ja kako bi raspravili prethodne aktivnosti i postavili smjernice za buduće projekte.

HUDI je vodeće strukovno udruženje koje okuplja online medije i ostale industrije koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Ciljevi HUDI-ja su oblikovati pravila i standarde na digitalnom oglašivačkom tržištu, transferirati znanja i trendove s razvijenih digitalnih tržišta na domaće kao i podignuti opću razinu stručnosti na tržištu uz dijeljenje znanja i resursa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od najvažnijih trenutaka skupštine bio je izbor novog predsjednika Hrvatske udruge digitalnih izdavača. Nakon isteka mandata dosadašnjeg predsjednika, održan je izborni proces na kojem je Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria, jednoglasno izabran za novog predsjednika Udruge. Matej nastavlja liniju ključnih osoba koje predsjedaju Udrugom, s Anom Hanžeković Krznarić, CEO Hanza Media kao prvom predsjednicom HUDI-ja te Ivanom Pleše, aktualnim predsjednikom tijekom čijeg mandata su pokrenute različite projekte aktivnosti. Novi predsjednik donijet će obilje iskustva i stručnosti u digitalnom izdavaštvu te doprinijeti razvoju Udruge, na što je Matej Lončarić poručio:

Image
Foto: HUDI Photo Adria

"Želim iskreno zahvaliti svim članovima udruge na povjerenju koje su mi ukazali izborom za predsjednika. 2024. godina bit će jedna od najizazovnijih u digitalnom okruženju,pritom, posebno ćemo se usmjeriti na standardizaciju mjerenja posjećenosti, Fair Content Attribution, factchecking i rješavanje problema 3rd party kolačića. Jedna od većih novosti je i produkcijski showroom koji će imati platformu da na jednom mjestu pokaže koliko svi naši članovi investiraju u sadržaj, ali i u kreativnu industriju. Glavna tema bit će načini monetizacije sadržaja, naš AdEx i kako napraviti što bolje poslovne modele u medijima. Otvorena komunikacija, dijeljenje znanja i iskrena suradnja bit će ključni za postizanje uspjeha u ovim izazovnim projektima."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
RAZVOJ DIGITALNE INDUSTRIJE /

Matej Lončarić imenovan predsjednikom Hrvatske udruge digitalnih izdavača: '2024. godina će biti puna izazova'

Image
RAZVOJ DIGITALNE INDUSTRIJE /

Matej Lončarić imenovan predsjednikom Hrvatske udruge digitalnih izdavača: '2024. godina će biti puna izazova'

Ovogodišnja skupština Hrvatske udruge digitalnih izdavača bila je prilika za članove da se povežu, razmijene iskustva i razmotre izazove i prilike pred njima. Udruženje ostaje predano promicanju digitalnog izdavaštva i pomaganju članovima kako bi zajedno oblikovali budućnost sektora u Hrvatskoj.

U svom izvješću o radu u protekloj godini, izvršni direktor udruge, Ozren Kronja, istaknuo je kako je HUDI u 2023. godini ostvario značajne rezultate u promicanju i zaštiti interesa te unaprjeđenju digitalnih izdavača u Hrvatskoj:

"HUDI je ove godine unio značajnu vrijednost u hrvatsko tržište digitalnog izdavaštva i oglašavanja. Drugu godinu zaredom procijenili smo iznose ulaganja u digitalno oglašavanje koji iznose 222 milijuna eura te segmentirali s obzirom na vrstu kompanija. Analizirali smo

veličinu tržišta digitalnih pretplata i pokazali koje strategije i taktike hrvatski izdavači koriste kako bi akvizirali nove pretplatnike i zadržali postojeće. Dobili smo uvid u cjelokupno stanje i trendove u industriji od najvećih hrvatskih stručnjaka. Bacili smo se u koštac s AdTechom kako bi ga približili svim dionicima na tržištu i kreirali rješenja koja odgovaraju trenutnim potrebama i izazovima, kao npr. gubitak 3rd party kolačića. Od ove godine HUDI je postao i suorganizator SoMo Borca, najjače digitalne platforme i nagrade za digitalne radove u regiji, gdje smo u suradnji s 404 kreirali program u Media Stream-u, koji nam je omogućio plasiranje HUDI sadržaja na cijelu regiju, te razmjenu znanja s ostalim stručnjacima.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: HUDI Photo Adria

Hrvatska udruga digitalnih izdavača također je predstavila ambiciozne planove za nadolazeću godinu, gdje su neki od ključnih fokusa u 2024. godini tehnologija oglašavanja, digitalne pretplate, AI u medijima, ulaganje u digitalno oglašavanje, te content, proizvodi i usluge hrvatskih medija.

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Udruga trenutno broji 25 članova, osim osnivača tu su redovni članovi: Agroklub, Midas, Netokracija, Prilika Grupa, Redview Media, tportal.hr, te pridruženi: BUG, Gemius, ICT Business, Ipsos, Kabinet3c, Lider Media, Motus Media, Novi list, Njuškalo, Pametna kuća, Plantae Consulting, Portal grada Kaštela, Žene i novac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na web stranici, te na HUDI Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo