29. lipnja R. B. je dobio SMS poruku u kojem ga je mobilni operater obavijestio da 1. srpnja završava promocija za surfanje po cijeni od 0,10 kn/100 kb te da, ako pošalje SMS "PAKET", dobiva besplatni promet do kraja srpnja. Poruku je istog dana poslao, nakon čega mu promotivni paket i aktiviran.
No, niti nakon te poruke, Splićanin nije dobio besplatno surfanje. S obzirom da u poslu puno koristi internet, 20. srpnja nazvao je Službu za korisnike s namjerom da pita kad mu je točno besplatna usluga uključena. U razgovoru s agentom saznao je kako mu je uključeno tek 50 MB besplatnog prometa, te da će sve iznad toga morati platiti. Ni u jednom SMS-u koji je dobio od mobilnog operatera nema spomena o ikakvom ograničenju.
"Ovakvo poslovanje je krajnje nepošteno! Ponavljam nigdje nisu spomenuti nikakvi uvjeti korištenja niti ograničenja. Na svu sreću, nisam se pomamio za njihovim 'besplatnim' internetom, pa nemilice surfao jer su mi, na koncu, mogli poslati račun na nekoliko tisuća kuna", kaže za Slobodnu Dalmaciju Splićanin i dodaje kako će, ako bude trebalo, pravdu tražiti i na sudu.
Mobilni operater ima svoju stranu priče. Tvrde da je u povratnom tekstu SMS-a vrlo jasno bilo naznačeno koliko je besplatnog prometa dodijeljeno pojedinom korisniku, no da dio njih, pretpostavljaju, tu poruku nije čitao. Unatoč tomu, kažu da su svim korisnicima koji su aktivirali promotivni paket, odlučili ne naplatiti ostvareni promet u srpnju.
Vezani članci:
arti-201105250719006 arti-201102120317006