potrebna profesionalizacija /

Hrvatsko društvo lobista: 'Petrović nije registriran kao lobist'

Image
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Hrvatsko društvo lobista u svom priopćenju naglasilo je kako lobiranje u Hrvatskoj treba profesionalizirati i legitimizirati

11.5.2016.
15:46
Marko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Nakon izbijanja afere u kojoj je Anu Šarić Karamarko dvije godine savjetovala lobista MOL-a Jozu Petrovića uz naknadu od 60.000 eura, oglasilo se i Hrvatsko društvo lobista.

Image
nije radila u interesu mol-a /

Ana Šarić Karamarko: 'Kad je postalo izvjesno da će Karamarko ući u Vladu, raskinula sam ugovor s Petrovićem'

Image
nije radila u interesu mol-a /

Ana Šarić Karamarko: 'Kad je postalo izvjesno da će Karamarko ući u Vladu, raskinula sam ugovor s Petrovićem'

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povodom nedavnih medijskih napisa i događaja zadnjih mjeseci koji su vezani uz posao lobiranja u Republici Hrvatskoj, Hrvatsko društvo lobista poziva na važnost regulacije zagovaranja interesa, te uvođenje javnog registra u kojem će svi oni koji žele utjecati na odluke tijela javne vlasti morati biti registrirani, kao legitimni predstavnici različitih interesnih skupina koje mogu i trebaju djelovati u demokratskom procesu odlučivanja što je definirano i hrvatskim Ustavom.

Lobiranje u Hrvatskoj treba profesionalizirati i legitimizirati jer isto će se uvijek ionako odvijati, a stvaranjem pravnog okvira za obavljanje ovog posla unaprijedit ćemo kvalitetu javnog diskursa, uvesti veću transparentnost i omogućiti organizirano artikuliranje mišljenja kroz definirani proces.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O 'lobistima' koji se spominju u medijima nemamo saznanja da su isti registrirani kao lobisti, a niti su članovi Hrvatskog društva lobista. Hrvatsko društvo lobista se od 2008. godine zalaže za donošenje propisa u skladu s najvišom europskom praksom i principima koji su već usvojeni i primjenjuju se u institucijama Europske unije".

Podsjetimo, prema pisanju tjednika Nacional, Josip Petrović preko svoje tvrtke za usluge i medijske analize u razdoblju nakon dolaska Tomislava Karamarka na čelo HDZ-a gotovo pune dvije godine plaćao usluge tvrtki Drimia, u vlasništvu Ane Šarić Karamarko, supruge prvog potpredsjednika Vlade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo