potrebna profesionalizacija /

Hrvatsko društvo lobista: 'Petrović nije registriran kao lobist'

Image
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Hrvatsko društvo lobista u svom priopćenju naglasilo je kako lobiranje u Hrvatskoj treba profesionalizirati i legitimizirati

11.5.2016.
15:46
Marko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Nakon izbijanja afere u kojoj je Anu Šarić Karamarko dvije godine savjetovala lobista MOL-a Jozu Petrovića uz naknadu od 60.000 eura, oglasilo se i Hrvatsko društvo lobista.

Image
nije radila u interesu mol-a /

Ana Šarić Karamarko: 'Kad je postalo izvjesno da će Karamarko ući u Vladu, raskinula sam ugovor s Petrovićem'

Image
nije radila u interesu mol-a /

Ana Šarić Karamarko: 'Kad je postalo izvjesno da će Karamarko ući u Vladu, raskinula sam ugovor s Petrovićem'

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povodom nedavnih medijskih napisa i događaja zadnjih mjeseci koji su vezani uz posao lobiranja u Republici Hrvatskoj, Hrvatsko društvo lobista poziva na važnost regulacije zagovaranja interesa, te uvođenje javnog registra u kojem će svi oni koji žele utjecati na odluke tijela javne vlasti morati biti registrirani, kao legitimni predstavnici različitih interesnih skupina koje mogu i trebaju djelovati u demokratskom procesu odlučivanja što je definirano i hrvatskim Ustavom.

Lobiranje u Hrvatskoj treba profesionalizirati i legitimizirati jer isto će se uvijek ionako odvijati, a stvaranjem pravnog okvira za obavljanje ovog posla unaprijedit ćemo kvalitetu javnog diskursa, uvesti veću transparentnost i omogućiti organizirano artikuliranje mišljenja kroz definirani proces.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O 'lobistima' koji se spominju u medijima nemamo saznanja da su isti registrirani kao lobisti, a niti su članovi Hrvatskog društva lobista. Hrvatsko društvo lobista se od 2008. godine zalaže za donošenje propisa u skladu s najvišom europskom praksom i principima koji su već usvojeni i primjenjuju se u institucijama Europske unije".

Podsjetimo, prema pisanju tjednika Nacional, Josip Petrović preko svoje tvrtke za usluge i medijske analize u razdoblju nakon dolaska Tomislava Karamarka na čelo HDZ-a gotovo pune dvije godine plaćao usluge tvrtki Drimia, u vlasništvu Ane Šarić Karamarko, supruge prvog potpredsjednika Vlade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo