Zemlja sunca i mora ali i puna života. Na londonskom sajmu Hrvatska se prvi se put predstavlja novim konceptom, ali i novim, modernijim, štandom.
"Ja sam uvijek razmisljao da bi se štand mogao malo više otvoriti. Ne samo radi mušterija, nego i nas koji sjedimo", rekao je direktor putničke agencije Goran Hrnić.
Destinacije u Hrvatskoj mogu se istražiti i pomoću google street viewa na touch screen monitoru, a pažnju bi trebale privući i nove uniforme informatora.
"Djevojke izgledaju odlično u novim haljinama, mi smo dobili onako ležerniju kombinaciju što odgovara za ovu atmosferu sajma. I da, stvarno su pozitivne reakcije", zadovoljan je informator Dino Bonačić.
Britanski turisti, dobri su potrošači. U prosjeku ostaju pet do šest dana i dnevno potroše više od 120 eura - najviše od svih turista koji posjećuju Hrvatsku. Ove godine do kraja rujna došlo ih je gotovo 480 tisuća ili 13,6 posto više nego lani. Očekuje se da će broj njihovih dolazaka do kraja godine premašiti pola milijuna, prvi put od kraja 80-ih. Na novi slogan Hrvatske turističke zajednice nemaju primjedbe.
"Ako je puna života onda se isplati otići zar ne? Popiti koje piće, naspavati se I uživati", prokomentirao je Nigel Norton iz Engleske.
Najavljeno je uvođenje i novih linija zrakoplovnih kompanija poput EasyJeta, Norwegian Airlinesa, JET2 com-a.
Na londonskom sajmu se inače, dogovori poslova u vrijednosti od dvije i pol milijarde funti.
"Naši partneri kažu da je prodaja krenula vrlo dobro i da je Hrvatska jako popularna na ovom tržištu", rekla je Katarina Hauptfeld, direktorica putničke agencije.
Na sajmu sudjeluje više od 50 tisuća ljudi, a gotovo da nema države koja tamo nema svoj stand. Iako će tek nova sezona pokazati koliko je novi hrvaski slogan i uspješan - neprestana gužva na hrvatskom standu govori da interesa itekako ima.