Hrvati, među kojima je i poznati zagrebački pravnik i direktor marketinške agencije Render Space Ozren Kanceljak, dobar dio večeri proveli su u neizvjesnosti na sjedalima tamošnje zračne luke, iščekujući zrakoplov koji nije došao, piše Jutarnji list.
Uplatili su, naime, sedmodnevni aranžman koji je, uz smještaj, uključivao povratak u Zagreb zrakoplovom, čiji je polazak bio predviđen za 19.50 sati prema lokalnom vremenu (18.50 u Hrvatskoj). No, kada su došli na terminal, uslijedio je šok. Njihova zrakoplova, naime, nije bilo, kao ni informacija o letu za Zagreb. Kanceljak je, kako bi provjerio situaciju, kontaktirao zagrebačku zračnu luku, iz koje su mu rekli kako nikakav dolazak iz Antalye nije planiran.
Korisnici aranžmana agencije Atlas tada su shvatili da je agencija naprosto propustila zrakoplov poslati po njih.
''Čekali smo na aerodromu satima, nakon čega su nas partneri agencije poslali u hotel nedaleko zračne luke'', rekao je Jutarnjem Kanceljak.
Iz agencije su poručili da se takve situacije događaju, naročito jer nije riječ o redovnom nego o charter letu.
''Došlo je do proceduralnih teškoća. Ljudi se vraćaju, nema nikakvih problema osim jednodnevne odgode polaska. Svi putnici smješteni su u hotel s pet zvjezdica, pokriveni su im svi troškovi hrane i pića'', rekao je za Jutarnji listKristijan Gržetić, izvršni direktor korporativnih komunikacija Adriatica.net Grupe u čijem je sastavu i agencija Atlas Airtours.
Prethodni članak:
arti-201004270367006