Kolodvor u Botovu udaljen je nekoliko stotina metara od popularne Šoderice, no putnički vlakovi tamo ne stoje već nekoliko godina. Kako je moguće da se može kupiti karta do kolodvora na kojem ne stoje vlakovi.
"S obzirom na to da se putnički vlakovi od voznog reda 2012./2013. godine ne zaustavljaju u kolodvoru Botovo, karta za taj kolodvor ne može se kupiti, iako je u sustavu za izdavanje karata moguće vidjeti cijenu karte, o čemu je putnika koji je tražio informaciju o cijeni izvijestila blagajnica, koja ga je prije toga informirala i o tome da vlakovi ne voze do Botova. Uz to, ni na cjeniku prijevoznih karata u vestibulu kolodvora Koprivnica nije navedena relacija Koprivnica – Botovo", istaknula je IvanaČubelić, glasnogovornica HŽ Putničkog prijevoza.
KALVARIJA U VLAKU: “Sretni smo što se nismo pogušili, prozori se nisu dali otvoriti”
Uredili kolodvor koji se ne koristi
Vlakovi se ne zaustavljaju u Botovu nakon što je 2012. godine donesena odluka o ukidanju pograničnih vlakova između kolodvora Gyekenyes i Koprivnica u sklopu racionalizacije troškova.
No, pitanje je zašto se u uređenje tog kolodvora lani potrošilo oko 187.000 kuna bez PDV-a?
"U sklopu radova na dionici Koprivnica – Botovo – državna granica HŽ Infrastruktura uzela je u obzir potrebu stvaranja uvjeta za eventualni budući putnički prijevoz u kolodvoru Botovo te je u skladu s time u sklopu projekta bila predviđena i izgradnja uređene površine u kolodvoru Botovo", odgovorili su portalu Koprivnica.net.