Europska turistička komisija (ETC) u prvom ovogodišnjem izdanju svog magazina Europe-Visit Europe, među 20 europskih odredišta koje preporuča ove godine posjetiti, spominje i Hrvatsku kao "kraljevski izbor za odmor", u kojoj se može "osjetiti nevjerojatna magnetična privlačnost".
Uz pitanje "koje ćete novo mjesto posjetiti ove godine?", iz ETC-a u zimskom izdanju svog online magazina donosi, kako kažu, niz sjajnih ideja za putovanja po Europi, s naglaskom da ova godina obećava da će "biti uzbudljiva za posjećivanje Europe", jer nekoliko zemalja obilježava stogodišnje obljetnice s posebnim atraktivnim proslavama, koje uključuju i lokalnu gastro ponudu, tradiciju, običaje, brojna kulturna događanja i drugo.
"Naši stručnjaci za putovanja otkrivaju nam u magazinu 'pobjednike' među destinacijama u Europi ove godine, odnosno one koje donose nešto novo u ponudi smještaja, raznih atrakcija i drugog, sa zaključkom da se ostavite lutanja i uzmete u obzir prednosti odredišta koja vam preporučuju", kažu iz ETC-a.
Među tih 20 destinacija su cijele zemlje, gradovi i regije, a Hrvatsku predstavljaju kao zemlju koja je unikatna po mnogo čemu, s bogatom kulturnom i povijesnom baštinom, prekrasnim plažama, morem, rijekama, planinama, jezerima i vrlo atraktivnim i dobro posjećenim glazbenim i filmskim festivalima.
Ističu i da nudi izvrsnu hranu te da je to zemlja rođenja Nikole Tesle, kravate, penkale i dalmatinera, a preporuku ilustriraju fotografijom Ultra Europe festivala u Splitu te spotom HTZ-a s poznatim hrvatskim sportašima i umjetnicima.
Od ostalih destinacija koje preporučuju za ovu godinu su još Slovačka, Wallonia u južnoj Belgiji, Rumunjska, Švicarska, španjolski grad Sevilla, Latvia, Vrtovi Tivoli u Danskoj, Portugal, Monako, Estonia, grad Antwerp u Flandriji-Belgiji, Češka s pet gradova, Poljska, Slovenija, austrijski Beč, Njemačka, Crna Gora te Irska, za koju kažu da je top regija za 2018., i Grčka.
Europska turistička komisija (European Travel Comission) je neprofitna organizacija odgovorna za promociju Europe kao turističke destinacije na trećim, prekomorskim tržištima. Usko surađuje s Europskom komisijom po pitanju turističkih politika, a okuplja 32 nacionalne turističke organizacije u Europi, koje surađuju na raznim projektima, razmjenjuju najbolje prakse, tržišne podatke i u zajedničkoj promociji Europe.