'Smile Air' /

Hrvatska dobiva novu aviokompaniju? 'Ljudi nam se sami javljaju i okupili smo dobru ekipu'

Image
Foto: Thinkstock

'Najradije bismo krenuli s poslom već krajem ove godine, no teško da ćemo u tome uspjeti, jer moramo na tržištu naći odgovarajuće avione, a trenutno su im cijene dosta visoke'

7.1.2019.
8:00
Thinkstock
VOYO logo

Hrvatska bi dogodine mogla dobiti novu aviokompaniju, pod imenom Smile Air, piše Poslovni dnevnik.

Iako je istoimena tvrtka za pružanje usluga u zračnom prometu registrirana u Zagrebu još u ljeto 2017., njezin direktor i suvlasnik, Nino Borić, koji više od 30 godina radi u zrakoplovstvu, ne žuri već oprezno postavlja projekt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najradije bismo krenuli s poslom već krajem ove godine, no teško da ćemo u tome uspjeti, jer moramo na tržištu naći odgovarajuće avione, a trenutno su im cijene dosta visoke. Nismo pod presingom da projekt moramo realizirati ove ili naredne godine, nego slažemo dugoročno održivu priču u kojoj ne smije biti greške. Osim toga, neko vrijeme se mora čekati i dozvola za let, tako da bismo i s početkom 2020. bili zadovoljni. Ljudi nam se sami javljaju i okupili smo dobru ekipu", rekao je Borić Poslovnom dnevniku.

Dodaje kako u svom radu slijedi filozofiju Richarda Bransona, vlasnika Virgin Atlantica, koji, kako kaže, zna da dobar odnos prema djelatnicima znači i zadovoljnog putnika. Borić je vlasnik kompanije Avio Nova sa sjedištem u Floridi, a godinama je bio na visokim pozicijama u operativi raznih avio kompanija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi suvlasnik tvrtke Smile Air je Bernard Lukač, pilot s 30 godišnjim stažem i bivši instruktor u Croatia Airlinesu, a posljednjih osam godina inspektor u Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo (CCAA).

Treći član ekipe je Krunoslav Đumlija, pilot s 15 godišnjim iskustvom i bivši inspektor u CCAA. Na pitanje koliki je kapital potreban za pokretanje ovog biznisa, Borić kaže bi se krenulo s dva zrakoplova u operativnom najmu, a za to treba između 3-5 milijuna dolara. Plan je početi s brazilskim zrakoplovima Embraer E-190, kapaciteta 100 putnika, idealnima za cjelogodišnje operiranje. Kasnije bi nabavili Airbus A321, koje bi koristili za sezonske letove.

U dugoročnom planu imaju nabavu i Airbusa A330, a plan je flota od pet zrakoplova u prve tri godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo