HRVATSKA ĆE VEĆ OVE GODINE NAPOKON BITI SPOJENA? /

Kinezi su obavili 65 posto radova na Pelješkom mostu

Image

Iako su radovi zbog koronakrize usporeni, konstrukcija raspona Pelješkog mosta bi trebala biti gotova do početka listopada, a svi radovi na mostu do kraja godine

22.3.2021.
9:16
VOYO logo

Gradnja Pelješkog mosta svakog dana u svakom pogledu sve više napreduje. Tako je do kraja veljače postavljeno 49 od 165 segmenata čelične konstrukcije raspona, a zabijeni su i betonirani svi čelični piloti te dovršene sve naglavnice, stupovi i piloni. Radnici China Road and Bridge Corporationa (CRBC) i njihovih podizvođača trenutno se bave montažom i zavarivanjem segmenata čelične konstrukcije, ugradnjom kosih zatega, ali i zemljanim radovima na pristupnoj cesti prema mostu.

Image
NESTVARNE SCENE: /

Pogledajte kako Pelješki most izranja iz magle; Objavili novu snimku iz zraka: Konačno se vide njegovi obrisi

Image
NESTVARNE SCENE: /

Pogledajte kako Pelješki most izranja iz magle; Objavili novu snimku iz zraka: Konačno se vide njegovi obrisi

Most gotov do kraja godine

Večernji je doznao od Hrvatskih cesta kako je, prema planu radova CRBC-a, ugradnja posljednjeg segmenta predviđena početkom listopada ove godine. U prijevodu, to znači da bi Hrvatska za nešto više od šest mjeseci napokon mogla biti spojena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, to ne znači da će radovi na mostu biti gotovi. Oni bi trebali potrajati do kraja godine. Iako je dinamika radova poremećena zbog koronakrize, Kinezi su obavili 65 posto radova na mostu. Trenutna realizacija radovi iznosi 1,3 milijarde od ukupno 2,08 milijardi kuna koliko je dogovoreno. Zadnja dva broda s čeličnim segmentima iz Kine bi trebala pristići oko 21. travnja i 17. svibnja. S dolaskom novih dijelova mosta, varioci nastavljaju radove na okrupnjavanju segmenata raspona mosta. Trenutačno su na gradilištu 543 radnika.

Napreduju i pristupne ceste

Radi se i na pristupnim cestama. Tako je Strabag na 12 kilometara dugoj dionici Duboka – Zaradeže, debelo prije roka probio 2,4 kilometra dug tunel Debeli brijeg. Na toj dionici, vrijednoj 478,3 milijuna kuna, potrebno je probiti još jedan tunel te izgraditi jedan vijadukt i dva mosta. Dosad je izvedeno ukupno 144,3 milijuna kuna radova, a trenutno se ondje nalaze 294 radnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grčka kompanija Avax gradi stonsku obilaznicu, poddionice Zaradeže – Prapratno i Prapratno – Doli, ukupne dužine 18,1 kilometar. Na toj trasi se također grade dva tunela i po jedan vijadukt i most. Vrijednost tog ugovora je 511,6 milijuna kuna. U tunelima Polakovica i Supava radi se na širokom iskopu punog profila, a s krajem siječnja probijena su 684 od ukupno 1242 metra glavne cijevi tunela Polakovica te 277 od ukupno 1290 metara glavne cijevi tunela Supava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo