HRT /

prestaje mjeriti gledanost programa?

Kako tvrdi nekoliko izvora s Prisavlja, na javnoj televiziji ozbiljno razmišljaju da ne produže ugovor s agencijom AGB Nielsen koja jedina u Hrvatskoj pruža uslugu mjerenja gledanosti TV programa.

6.12.2012.
18:09
VOYO logo

Izvori na koje se poziva dnevni list 21 stoljeće, naglašavaju da još uvijek nije donesena konačna odluka, no da su izgledi o prestanku angažmana AGB Nielsen dosta veliki.

Ako se to zasta i dogodi na, HTV će biti jedina televizija u Hrvatskoj koja svojim oglašivačima neće moći pružiti mjerljivu informaciju o dosegu njihova oglasa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odluka do kraja tjedna

Do kraja ovog tjedna HTV-ova služba koja je nadležna za ovo područje o svemu mora obavijestiti glavnog ravnatelja HRT-a Gorana Radmana. Za sada nije poznato hoće li možda biti angažirana neka druga agencija specijalizirana za pružanje usluge mjerenja gledanosti TV programa.

Ako raskinu ugovor s AGB Nielsenom, HRT-u bi godišnje u blagajni ostalo više oko šest milijuna kuna. Međutim, na Prisavlju strahuju da bi se eventualnim povratkom na prodaju sekundi oglasnog prostora, umjesto sadašnjeg rejtinga pojedine emisije, mogli izgubiti dobar dio oglašivača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz godine u godinu HRT od oglašavanja zarađuje sve manje. Kako se prognozira, u 2012. će se od oglasa u prisavsku blagajnu "sliti" 140 milijuna kuna. Usporedbe radi, prije par godina javna televizija je od oglasa zarađivala oko 340 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo