Izvori na koje se poziva dnevni list 21 stoljeće, naglašavaju da još uvijek nije donesena konačna odluka, no da su izgledi o prestanku angažmana AGB Nielsen dosta veliki.
Ako se to zasta i dogodi na, HTV će biti jedina televizija u Hrvatskoj koja svojim oglašivačima neće moći pružiti mjerljivu informaciju o dosegu njihova oglasa.
Odluka do kraja tjedna
Do kraja ovog tjedna HTV-ova služba koja je nadležna za ovo područje o svemu mora obavijestiti glavnog ravnatelja HRT-a Gorana Radmana. Za sada nije poznato hoće li možda biti angažirana neka druga agencija specijalizirana za pružanje usluge mjerenja gledanosti TV programa.
Ako raskinu ugovor s AGB Nielsenom, HRT-u bi godišnje u blagajni ostalo više oko šest milijuna kuna. Međutim, na Prisavlju strahuju da bi se eventualnim povratkom na prodaju sekundi oglasnog prostora, umjesto sadašnjeg rejtinga pojedine emisije, mogli izgubiti dobar dio oglašivača.
Iz godine u godinu HRT od oglašavanja zarađuje sve manje. Kako se prognozira, u 2012. će se od oglasa u prisavsku blagajnu "sliti" 140 milijuna kuna. Usporedbe radi, prije par godina javna televizija je od oglasa zarađivala oko 340 milijuna kuna.