Prvi nalog odnosi se na sponzorirani prilog emitiran a da gledatelji nisu znali da je riječ o reklami (prilog u 'Dobro jutro, Hrvatska' – 'Vježbajte s nama'), drugi na prikriveno oglašavanje u Dnevniku (nisu sakrili sponzorski logo na majici Dubravka Šimenca), a treći nalog se odnosi na prekoračenje zakonom dopuštene minutaže reklama po satu. Riječ je o devet slučajeva u lipnju, a prekoračenja su bila od 15 do 48 sekundi.
"Svih devet puta HRT je prekoračio dopušteno vrijeme u terminu od 19 do 22 sata na Drugom programu", kažu u Agenciji za elektroničke medije. Tada su na programu uglavnom bile utakmice Europskog nogometnog prvenstva, a reklame su tad vrlo skupe, piše Večernji list. Također, agencija je za prekršaje izrekla nalog i odgovornoj osobi (kazna od 10.000 do 100.000 kn), a to je bivši šef uprave HRT-a Josip Popovac.
V. d. glavnog ravnatelja HRT-a Domagoj Novokmet najavio je žalbe. Neslužbeno se doznaje kako će HRT obrazložiti da je za utakmica prekoračio oglasno vrijeme jer je stalno morao vrtjeti FIFA-in logo, a inače ga obično prekorači kad zbog priloga uživo koji se odulje mora neplanirano prebaciti reklamu u sljedeći sat.