Pedeset dana nakon što je otvoren Centar Cvjetni situacija je vrlo teška. Slab marketing, predugo radno vrijeme, loša poslovna strategija, ali i razne kontroverze koje su se vukle oko samog projekta samo su neki od niza faktora, smatraju zakupci prostora, koji utječu na slabu poslovnu atmosferu u tom trgovačkom centru u srcu grada.
"Očekivali smo puno više. Prije svega, više posjetitelja i kupaca. Ušli smo u Cvjetni jer nam se obećavalo da će ovdje teći med i mlijeko. Zatvorili smo trgovinu koja je bila u centru grada, no sad imamo 70 posto manji prihod. Ako se ovako nastavi, naša budućnost u Centru na izlaznim je vratima", požalili su se Jutarnjem listu zaposlenici jedne trgovine obućom, a njihovo mišljenje dijeli barem 20-ak trgovaca.
Jedina trgovina koja u potpunosti odskače od ostatka trgovina smještenih u Centru je H&M, megapopularan svjetski brend koji je u kratkom roku osvojio srca i novčanike brojnih Zagrepčanki. U toj trgovini je konstantna gužva, a njihova konkurencija tvrdi da nema ove poznate marke da u Cvjetnom ne bi bilo nikoga.
Garaža uvijek puna
Osim problema s promidžbom, trgovcima smeta i dugo radno vrijeme. Podsjetimo, dućani u Cvjetnom otvoreni su svaki dan od 9 do 22 sata, a nedjeljom rade od 9 do 21 sat. Kažu da im nije problem raditi, ali da, primjerice, u subotu nakn špice u centru nema nikoga.
U Upravi kažu da se u svakom centru oko 4 do 5 posto ukupnog broja zakupaca može svrstati u red onih koji svojom ponudom nisu pogodili tržište, iz čega slijedi relativno nezadovoljstvo. Benjanino Franić, direktor Trgovačkog centra Cvjetni, kaže da za prostore u Cvjetnom postoji lista čekanja.
Jedini prostor koji uz H&M radi punom parom jest podzemna garaža. Ona je svakodnevno puna, u njoj se traži mjesto više.
Vezani članci:
arti-201105110462006 arti-201104270777006 arti-201104260347006