"Unatoč događanjima koja potresaju HRT, vjerujemo kako nam je zajednički interes kvaliteta i vjerodostojnost javnog servisa. U tom nas smislu veseli svaka nagrada kojom se kao takav prepoznaje HRT. No, nedopustivim presedanom ocjenjujemo višednevnu objavu loga nagrade privatne marketinške tvrtke Mass media International iz Beograda, koja je HRT-u dodijelila ovu nagradu. Naime, nagrada koju su dodijelili HRT-u nije u reciprocitetu sa značajem koji joj se daje 24 sata dnevno na ekranima HRT-a. Zanima nas i koliko je HRT objavu loga njihove nagrade naplatio navedenoj privatnoj tvrtki", ističe se u priopćenju koje potpisuje Sanja Mikleušević Pavić u ime Izvršnog odbora HND-a na HTV-u.
Napominje se potom da su istu nagradu u ostalim kategorijama brendova dobili i Subotica kao grad budućnosti u jugoistočnoj Europi, potom Istarska županija, Farmakom MB iz Šapca, Privredna komora Srbije, Turistička organizacija grada Beograda, putnička agencija Kon Tiki, obiteljska tvrtka Zlatiborac d.o.o iz sela Mačkat na planini Zlatibor, Ivan Ivanović (voditelj Prve srpske televizije, kojeg je Demokratska zajednica Hrvata iz Subotice prozvala zbog šovinističkih ispada na račun Hrvata) te neovisna TV-postaja B92 (koja, napominje se u priopćenju, ni na svojim web stranicama, a kamoli na ekranu na ovaj način ne promovira nagradu).
"Ovakvim tretmanom ove nagrade jedne privatne tvrtke u neravnopravan se položaj stavljaju ostale nagrade koje su dobili HRT ili njegovi djelatnici, kao i oni koji su im nagrade dodijelili. Kako je izvještaj s dodjele nagrade objavljen u središnjem Dnevniku HRT-a, a istoga je dana vijest prenio i Dnevnik 3, nastavak te priče na način na koji se to sada radi, smatramo ne samo nedopustivim, nego i neukusnim jer joj je očiti cilj obmanjivanje javnosti i naših gledatelja o 'važnosti' ove nagrade.
Stoga zahtijevamo da se logo nagrade tvrtke Mass medije Internationala odmah ukloni s ekrana nacionalne televizije jer ruši dignitet HRT-a", završava se u priopćenju.