Naime, 56-godišnjak je u 8 sati ujutro, kada je i imao ugovoreno, čekao bolnički prijevoz koji se nije pojavio. Supruga bolesnika, koja tvrdi kako je uredno predala svu potrebnu dokumentaciju, od djelatnika Doma zdravlja zatražila je objašnjenje zbog čega njen suprug ne može otići s jednim od dvaju vozila Hitne pomoći koja su toga jutra poluprazna otišla za Zagreb.
Djelatnik joj je najprije odgovorio kako Dom zdravlja nema nalog za prijevoz tog pacijenta, da bi nakon kratke rasprave rekao kako nalog ipak postoji, ali na njemu nije ispisan datum, te je zbog toga neispravan. Ona je zatim tražila da vidi taj nalog, no ovaj je to odbio.
Ravnateljica Doma zdravlja Ogulin Zlata Poljak objasnila je kako "radni nalog, navodno, nije bio pravilno popunjen od strane obiteljskog liječnika pacijenta, te da zbog toga pacijent nije mogao biti prevezen".
Ako nije bio pravilno popunjen, zašto je uopće zaprimljen, upitali su je. Poljak je zatim ustvrdila da je nalog bio samo ostavljen na šalteru Doma zdravlja, što supruga pacijenta opovrgava tvrdeći da je sporni nalog u utorak 18. svibnja osobno predala u ruke djelatnici Doma zdravlja, napomenuvši joj da supruga treba u Zagreb odvesti u ponedjeljak 24. svibnja.
Na pitanje zbog čega je šef voznog parka pacijentovoj supruzi rekao najprije da naloga nema, a poslije da je neispravan, ravnateljica je odgovorila kako ne zna što je djelatnik kome rekao, piše ogulin-info.com.
Prethodni članci:
arti-201005180851006 arti-201003080334006 arti-201001220058006