pozitivan utjecaj / Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade da više plešu i manje piju!

Image
Foto: PR fotografije

Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren koji ove godine nastupa na festivalu Ultra Europe u Splitu.

9.7.2014.
14:45
PR fotografije
VOYO logo

Kao jedan od sponzora festivala elektronske glazbe Ultra Europe, Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren, jedan od glavnih izvođača na ovogodišnjem izdanju festivala, s pjesmom „Save my Night“ koja potiče na umjerenost tijekom večernjih izlazaka.

Kampanja „Dance More, Drink Slow“ oživljena je u video spotu „The Experiment“, a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio: „Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“ koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već je drugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućava zabavu i uživanje u glazbi, kampanjom „Dance More, Drink Slow“ ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.

Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula  projekt „Tko pije, taj ne vozi“, dok su 2013. pokrenuti projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akcija „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo