pozitivan utjecaj /

Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade da više plešu i manje piju!

Image
Foto: PR fotografije

Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren koji ove godine nastupa na festivalu Ultra Europe u Splitu.

9.7.2014.
14:45
PR fotografije
VOYO logo

Kao jedan od sponzora festivala elektronske glazbe Ultra Europe, Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren, jedan od glavnih izvođača na ovogodišnjem izdanju festivala, s pjesmom „Save my Night“ koja potiče na umjerenost tijekom večernjih izlazaka.

Kampanja „Dance More, Drink Slow“ oživljena je u video spotu „The Experiment“, a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio: „Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“ koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već je drugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućava zabavu i uživanje u glazbi, kampanjom „Dance More, Drink Slow“ ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.

Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula  projekt „Tko pije, taj ne vozi“, dok su 2013. pokrenuti projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akcija „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike