Hashtagovi za Instagram predstavljaju određene pojmove koji se koriste za kategorizaciju određenih objava, fotografija i videozapisa.
Korisnici Instagrama zahvaljujući hashtagovima mogu brže i jednostavnije pronaći objave koje ih zanimaju, a imaju veze s označenim pojmovima.
Hashtagovi su se prvo pojavili na društvenoj mreži Twitter, nakon čega su se vrlo brzo proširili na ostale društvene mreže. Tako je i Instagram postao mreža koja obuhvaća hashtagove kao sastavni dio svake važnije objave. Većina korisnika Instagrama redovito koristi hashtagove, što ih omogućava veći broj pratitelja, ali i onih koji vide njihovu objavu.
Hashtagovima se omogućava određena grupacija objava kako bi se korisnici Instagrama međusobno povezali.
Hashtag je prepoznatljiv po tome što ispred riječi sadrži oznaku #, a pomaže da svi korisnici Instagrama pronađu postove koji imaju veze s određenom oznakom. Važno je naglasiti da hashtag ne smije sadržati razmake, točke, uskličnike, upitnike i ostale slične znakove.
Svaka objava može sadržavati samo određeni broj hashtagova, što znači da ih ne smije biti previše. U protivnom će Instagram blokirati objavu, točnije neće omogućiti njezino označivanje.