Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) objavila je da je lani najveći broj predstavki zaprimila iz područja rada društava za osiguranje.
Milijuni ugovora
''Iako je osiguranje istaknuto u broju predstavki koje smo zaprimili u Hanfi, ipak je važno naglasiti da je riječ o relativno malom broju slučajeva s obzirom na važnost i veličinu sektora, a govorimo o trenutačno više od 11 milijuna aktivnih ugovora'', izjavio je Ante Žigman, predsjednik Upravnog vijeća Hanfe.
Žigman očekuje da će u narednom razdoblju najveći rizik za potrošače predstavljati savjetovanje putem interneta, kao i investiranje putem digitalnih platformi, piše Slobodna Dalmacija.
''Aktualna tema svakako će biti i buduće mirovine, način ulaganja mirovinskih fondova, ali i needuciranost potrošača o tome na koji način i tko im sve može isplatiti mirovinu'', rekao je Žigman.
Potrošači društvima za osiguranje zamjeraju i pružanju predugovornih informacija, neodgovaranje na pritužbe/prigovore klijenata, iznos isplate kod doživljenja (ugovor o životnom osiguranju), postupke i rokove prilikom obrade štete, postupanje djelatnika i drugo.
Autoosiguranje je obavezno što ne čudi da se najveći broj predstavki potrošača odnosi se upravo na autoosiguranja. U odnosu na godinu prije, zabilježen je rast ugovora o osiguranju mirovine.
Osiguranje imovine i zamjerke primljenje u vezi s njim najviše su se odnosile na potrese. Od svih zaprimljenih predstavki koje su se odnosile na osiguranje imovine u vezi s potresom, kod 53 posto problem je bio nerazumijevanje pojma franšize i njezina utjecaja na visinu isplaćene odštete